Nέα Τεχνολογία Ασπίδας θορύβου από την Dunlop
Ανακαλύψτε τον βρυχηθμό της μηχανής σας με την νέα Τεχνολογία Ασπίδας θορύβου από την Dunlop.
Νέο αφρώδες υλικό τοποθετείται στην τεχνολογική ανάπτυξη του ελαστικού μειώνοντας τον εσωτερικό θόρυβο που προκύπτει στο αυτοκίνητο.
Η Dunlop ανακοίνωσε σήμερα πως παρουσιάζει μια νέα τεχνολογία, με σκοπό να μειώσει τα επίπεδα θορύβου μέσα στο αυτοκίνητο κατά την οδήγηση. Η τεχνολογία επιτρέπει στους ενθουσιώδεις οδηγούς να ανακαλύψουν ακόμα περισσότερο τον βρυχηθμό της μηχανής του αυτοκινήτου τους, καθώς τα συνολικά επίπεδα θορύβου μέσα στο αυτοκίνητο μειώνονται έως και 4dBA.
Η τεχνολογία ονομάζεται “Noise Shield”, ασπίδα θορύβου, ο οποίος παράγεται από το πέλμα του ελαστικού. Ο ήχος αυτός είναι αποτέλεσμα του αέρα που βρίσκεται μέσα στο ελαστικό από τις δονήσεις του ελαστικού καθώς αυτό κυλάει στον δρόμο, προκαλώντας θόρυβο μέσα στο όχημα. Με την Τεχνολογία ασπίδας θορύβου της Dunlop και με την ειδική επίστρωση αφρώδους υλικού στο εσωτερικό του ελαστικού, βοηθάει στη μείωση των δονήσεων στο εσωτερικό του ελαστικού.
Η τεχνολογία αυτή μειώνει τα επίπεδα θορύβου στην περιοχή του ελαστικού έως και 11dBA, προσφέροντας μειωμένα επίπεδα θορύβου στο εσωτερικό του αυτοκινήτου έως 4dB, κάνοντας την καμπίνα του αυτοκινήτου ακόμα πιο αθόρυβη, ιδιαίτερα στις υψηλές ταχύτητες. Ζητήθηκε στην Dunlop να προσφέρει αυτή την τεχνολογία για την Audi για κάποιο σπορ μοντέλα της όπως το RS6 καιRS7, αλλά και για το A8.
Επειδή η επίστρωση του αφρώδους υλικού είναι πολύ ελαφριά, δεν επιβαρύνει τις επιδόσεις του ελαστικού, αλλά και τις δυνατότητές του στις υψηλές ταχύτητες. Το αφρώδες υλικό αποτελεί δομικό κομμάτι του ελαστικού και καθ’ όλη τη διάρκεια ζωής του ελαστικού δεν χάνει τις δυνατότητές του να μειώνει τα επίπεδα θορύβου.
Μέχρι σήμερα, η Ασπίδα Θορύβου της Dunlop είναι διαθέσιμη στα παρακάτω οχήματα: As
- Audi RS6
- Sport Maxx GT – 285/30ZR21(100Y) XL
- WinterSport 4D – 285/30ZR21 100W XL
- Audi RS7
- WinterSport 4D – 275/30R21 98W XL
- Audi A8
- Sport Maxx GT – 275/35ZR21 103Y XL