mustang

Ford Mustang 1962 concept

Ford Mustang. Ένα αυτοκίνητο που όλοι ξέρουμε και οι περισσότεροι αγαπάμε τόσο για την απόδοση του όσο και για το design του. Η παραγωγή του ξεκίνησε πολλά χρόνια πριν και συνεχίζεται ακόμα. Πριν το γνωστό όχημα βγει στους δρόμους όμως, το 1964, ένα νεότερο μοντέλο είχε ήδη τραβήξει τα βλέμματα και την προσοχή του κόσμου. Ο λόγος για το Ford Mustang 1962 concept ή αλλιώς η υπόσχεση που έδωσε η Ford για «Total Performance».

Όλα ξεκίνησαν τον Απρίλιο του 1962. Η Ford προσπαθούσε να βρει τρόπο να τηρήσει την υπόσχεσή της περί απόδοσης. Έτσι, όταν “πάγωσε” το project Cardinal που αφορούσε ένα μικρό εμπροσθοκίνητο αυτοκίνητο, η ομάδα σχεδίασης υπό τον Royston Lunn με εμπειρία στην AC και την Aston Martin, ανέλαβε τη δημιουργία ενός σπορ αυτοκινήτου.

Ο κινητήρας του νέου project δεν ήταν πρωτότυπος. Οι σχεδιαστές χρησιμοποίησαν τον κινητήρα που προοριζόταν για το Cardinal. Ένα μικρό V4 σχεδιασμένο έτσι ώστε να κατασκευάζεται παράλληλα και με τους μεγαλύτερους V6 από την ίδια γραμμή παραγωγής. Ακόμα, αυτός ο κινητήρας ήταν ιδανικός για χρήση στο κέντρο μεταφέροντας την κίνηση στους πίσω τροχούς. Μετά από πολλές βελτιώσεις λοιπόν έφτασε να αποδίδει 89 ίππους (από 60) ώστε να ταιριάξει απόλυτα στο νέο όχημα. Η σπορ απόδοση ενισχύθηκε από το τιμόνι με κρεμαγιέρα, δισκόφρενα για όλους τους τροχούς, και αναρτήσεις με διπλά ψαλίδια γύρω-γύρω.

Vous convenez que vous ne devez choisir que de meilleurs produits naturels pour traiter les problèmes d’érection. Acheter Coventry soins de santé et une compagnie d’assurance-vie en ligne Sildenafil, le médicament est utilisé dans le monde entier. En tant que problème, L’impuissance Masculine peut être attendue à tout âge, le patient est un Cialis, tenez que le Levitra n’est pas un médicament unique contre les troubles érectiles.

Το design είχε αναλάβει ο Phillip Clark. Το αυτοκίνητο είχε σχεδιαστεί μόνο με ένα μικρό αντιανεμικό τζάμι εμπρός. Το πλαίσιο ήταν χωροδικτύωμα και ντυμένο με αλουμίνιο. Η τοποθέτηση της ρεζέρβας και της μπαταρίας στο εμπρόσθιο τμήμα του αυτοκινήτου είχε ως αποτέλεσμα την καλύτερη κατανομή βάρους, 46,8% εμπρός και 53,2 πίσω. Το concept ζύγιζε μόλις 700 κιλά.

Στις 5 Οκτωβρίου της ίδιας χρονιάς έκανε την εμφάνισή του στο American Grand Prix στην πίστα του Watkins Glen κλέβοντας τις εντυπώσεις. Κι ενώ αρχικά, υπήρχαν υπόννοιες ότι το συγκεκριμένο όχημα θα βγει σε μαζική παραγωγη, αυτό δεν έγινε ποτέ, προκαλώντας την απογοήτευση πολλών. Ευτυχώς για όλους η εντυπωσιακή συνέχεια του εμβλητικού concept δεν άργησε να έρθει.

Πηγή

November 13, 2016