shutterstock_409679020-min

Εμπρός ή πίσω κίνηση στο αυτοκίνητο;

Εμπρός ή πίσω κίνηση; Απλή ερώτηση που προκαλεί διχογνωμία. Δεδομένου ότι αρχικά η κίνηση βρισκόταν πίσω και αντικαταστάθηκε, το απλό συμπέρασμα θα ήταν πως η κίνηση εμπρός είναι καλύτερη. Με μια καλύτερη ματιά μπορούμε να δούμε τα θετικά αυτής της μετάβασης και να καταλήξουμε στο αν όντως ήταν σωστή επιλογή. Τα θετικά της εμπρόσθιας κίνησης:

Το βασικότερο για το γενικό καλό είναι ότι προσφέρει λίγη παραπάνω ασφάλεια στους νέους οδηγούς. Με την υποστροφή ο “πιλότος” έχει ένα χρονικό περιθώριο ώστε να απομακρύνει το πόδι του από το γκάζι και να προλάβει μία δυσάρεστη κατάσταση. Και ναι, κάτι τέτοιο θα μπορούσε να ισχύει και για αυτοκίνητα με πίσω κίνηση, πόσο θα ευνοούσε την ανάπτυξη της αγοράς αυτοκινήτου όμως μία τόσο αφύσικη συμπεριφορά,μιλώντας για την δεκαετία 1960 όταν το αυτοκίνητο άρχισε να απευθύνεται σε όο τον κόσμο;

Το δεύτερο σημείο που πρέπει να εξετάσουμε είναι το οικονομικό. Εφόσον το πλαίσιο έγινε αυτοφερόμενο και δεν απαιτούσε «σασί», η συναρμολόγηση ενός εμπροσθοκίνητου αυτοκινήτου ήταν πολύ πιο οικονομική. Το σύνολο του κινητήρα, κιβωτίου ταχυτήτων και διαφορικού μπορεί πλέον να βιδώσει στο πλαίσιο μειώνοντας αισθητά το κόστος.

Μεγαλύτερη ασφάλεια, μικρότερο κόστος. Αρκετά κίνητρα ώστε να περάσουν στο περιθώριο τα αυτοκίνητα με πίσω κίνηση, για το ευρύ καταναλωτικό κοινό τουλάχιστον. Κανείς δεν λέει ότι αυτή είναι καλύτερη επιλογή, σίγουρα όμως πιο βολική για καθημερινής χρήσης αυτοκίνητα. Όταν όμως μιλάμε για υψηλές απαιτήσεις, οι έμπειροι οδηγοί στρέφονται σε πισωκίνητα οχήματα που δεν θα θέσουν σε κίνδυνο τον οδηγό μπερδεύοντας τους κινητήριους τροχούς με αυτούς της διεύθυνσης!

Πηγή

June 9, 2016