dunlop-new-sport-maxx-rt2

Το νέο Sport Maxx RT2 της Dunlop τα έχει όλα

Ακρίβεια πρόσφυσης, χειρισμών και ανταπόκρισης τιμονιού

H Dunlop λάνσαρε το νέο Ultra-High Performance (UHP) θερινό ελαστικό της, το Sport Maxx RT2, διάδοχο του πολυβραβευμένου Sport Maxx RT. Εγκεκριμένο μετά από δοκιμή από τον ανεξάρτητο οργανισμό TÜV (1) κατόπιν αιτήματος της Dunlop, το ελαστικό απέδειξε ότι έχει καταπληκτική ικανότητα πρόσφυσης και χειρισμών καθώς και ταχύτερους χρόνους κατά τη δοκιμή σε πίστα αγώνων έναντι του προκατόχου του (2).

Πιστό στο DNA της μάρκας, το λάστιχο αναπτύχθηκε σύμφωνα με την φιλοσοφία ‘Πάντα Μπροστά’ του εμπορικού σήματος η οποία έχει στόχο να δημιουργεί συναρπαστικές εμπειρίες οδήγησης. Επίσης, η μεγάλη αγωνιστική κληρονομιά της Dunlop καθώς και οι νίκες της σε ανοιχτούς αγώνες αντοχής υπήρξε μία μεγάλη πηγή έμπνευσης για τη δημιουργία του νέου Sport Maxx RT2.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της δοκιμής σύγκρισης του ανεξάρτητου οργανισμού TÜV Süd (Benchmark Test results¹), το ελαστικό έχει κορυφαίο κράτημα και ακρίβεια ανταπόκρισης τιμονιού. Κατά συνέπεια είναι το καταλληλότερο για συνθήκες απαιτητικών επιδόσεων. Σύμφωνα με τη δοκιμή, σε σύγκριση με τη μέση επίδοση των τεσσάρων κορυφαίων ανταγωνιστών, έχει 1,3% καλύτερο lap time σε υγρή πίστα και είναι κατά 4,1% καλύτερο στους χειρισμούς σε στεγνό οδόστρωμα σε σύγκριση με το μέσο όρων των επιδόσεων των τεσσάρων κορυφαίων ανταγωνιστών¹. Επίσης οι επιδόσεις δοκιμής σε υγρή πίστα¹ ήταν καλύτερες κατά 5,6%. Επιπλέον, σύμφωνα με τη δοκιμή DEKRA, πάλι κατόπιν αιτήματος της Dunlop, το Sport Maxx RT2 παρουσίασε καλύτερη απόδοση φθοράς κατά 34% στον πιο σημαντικό άξονα σε σύγκριση με τον μέσο όρο των βασικών ανταγωνιστών (3).

Σημαντικά τεχνικά χαρακτηριστικά:

  • Επαναστατική υλικό πέλματος (ίχνος επαφής πέλματος), με συγκολλητική ρητίνη για μέγιστη πρόσφυση σε υγρό και στεγνό οδόστρωμα
  • Μεγάλα μπλοκ εξωτερικού ώμου – για βελτιωμένη πρόσφυση στις στροφές σε σύγκριση με τα ελαστικά προηγούμενης γενιάς.
  • Μικρά τακούνια πέλματος για μείωση της απόστασης φρεναρίσματος, ιδιαίτερα σε υψηλές ταχύτητες, σε σύγκριση με τα ελαστικά προηγούμενης γενιάς.
  • Ενισχυμένα υλικά κατασκευής – που παρέχει καλύτερες πληροφορίες για τον δρόμο και ακρίβεια ανταπόκρισης τιμονιού σε σύγκριση με τα ελαστικά προηγούμενης γενιάς, εμπνευσμένο από την εμπειρία της Dunlop όταν κέρδισε τον πιο σκληρό 24ωρο αγώνα στο κακοτράχαλο NurburgringNordschleife.

‘Πρόκειται για το τέλειο Ultra-High Performance ελαστικό για απαιτητικούς οδηγούς που αναζητούν την απόλυτη εμπειρία οδήγησης’ λέει ο Alexis Bortoluzzi, ο Διευθυντής Marketing επιβατικών Ευρώπης της Goodyear Dunlop (Marketing Director Consumer Europe). ‘Και τα αποτελέσματα της δοκιμής επιβεβαιώνουν ότι κερδίσαμε μία ισχυρή θέση στην κατηγορία UHP’.
Ήδη το συγκεκριμένο ελαστικό έχει επιλεγεί για standard τοποθέτηση σε ένα από τα πλέον extreme οδικά αυτοκίνητα της αγοράς. Η Radical, η οποία είναι πιο γνωστή για τα αγωνιστικά της αυτοκίνητα, επέλεξε το Sport Maxx RT2 της Dunlop για το μοντέλο 2016 RXC Turbol. Αυτό το αυτοκίνητο έχει επιρροές και αντλεί έμπνευση από το σχεδιασμό του σημερινού Μοντέλου Le Mans και βγάζει ιπποδύναμη πάνω από 500. Ο αεροδυναμικός σχεδιασμός του αμαξώματος και των φτερών δημιουργεί κάθετες δυνάμεις αγωνιστικού επιπέδου. Το RXC Turbo έχει σχεδιαστεί για χρήση σε σοβαρές πίστες – αλλά μπορεί να κατακτήσει και τους πιο απαιτητικούς αυτοκινητόδρομους μετά από έναν σκληρό αγώνα.
Η σειρά βγαίνει σε διατάσεις από 17 inch έως 21 inch.

 

1) Η δοκιμή έγινε κατόπιν αιτήματος της Dunlop το Σεπτέμβριο του 2015 και πραγματοποιήθηκε από την TÜV SÜD Product Service GmbH (Αριθμ. Έκθεσης 713066268 ) στη Mireval; διαστάσεις 225/45R17 91Y; Golf VI 1.4 TSI και Golf VI GTi. Αποτελέσματα δοκιμής: 4,1% καλύτερο σε χειρισμούς σε στεγνό οδόστρωμα (subj.), 1,3% καλύτερο χρόνο σε υγρή πίστα (laptime) και 5,6% κατά μέσο όρο καλύτερες επιδόσεις υδρολίσθησης στη στροφή σε σχέση με τις επιδόσεις δοκιμών των premium ανταγωνιστών: Michelin Pilot Sport 3, Bridgestone Potenza S001, Pirelli Pzero, Continental Sportcontact 5.

2) Η δοκιμή έγινε μετά από αίτημα της Dunlop το Σεπτέμβριο του 2015 και πραγματοποιήθηκε από την TÜV SÜD Product Service GmbH (Αριθμ. Έκθεσης 713066268 ) στη Mireval; διαστάσεις 225/45R17 91Y; Golf VI 1.4 TSI και Golf VI GTi. Αποτελέσματα δοκιμής: 1,96 λιγότερος χρόνος πίστας (laptime) έναντι του προκατόχου Dunlop Sport Maxx RT.

3) Η δοκιμή έγινε κατόπιν αιτήματος της Dunlop και εκτελέστηκε από τη DEKRA: LRT 2015-137 στις 02/11/2015. Όχημα: Golf VII 2.0 TDI 150 HP. Circuit FP01, Mireval, Γαλλία. Απόσταση 19275 km (6 περιστροφές). Είδος δοκιμής: Φθορά αυλακώσεων. Διαστάσεις ελαστικού: 225/45 R17. Δοκιμή σύγκρισης μέσου όρου επίδοσης με τους premium ανταγωνιστές: Pirelli P Zero, Michelin Pilot Sport 3, ContiSportContact 5 και Bridgestone Potenza S001.

 

April 13, 2016