
Τι θα μπορούσε να καταστήσει την υγραεριοκίνηση αποτρεπτική;
Το υγραέριο, όπως είδαμε σε προηγούμενο άρθρο, ως καύσιμο προσφέρει διάφορα οφέλη τόσο για την τσέπη μας όσο και για το αυτοκίνητό μας. Κάθε επιλογή όμως έχει δύο πλευρές! Τι θα μπορούσε να καταστήσει την υγραεριοκίνηση αποτρεπτική;
– Ο συντονισμός του λογισμικού ή αλλιώς ο εγκέφαλος του οχήματος ίσως δεν επιτρέψει την μετατροπή από βενζίνη σε υγραέριο. Ακόμα, καθώς όλα τα συστήματα στα πιο σύγχρονα μοντέλα είναι σχεδόν εξολοκλήρου ηλεκτρονικά κάθε παρέμβαση μπορεί να επιφέρει αλλαγές που μπορεί να θέσουν σε κίνδυνο τη σωστή λειτουργία του οχήματος και συνεπώς τον οδηγό.
– Το κόστος ενός καλού συστήματος μετατροπής είναι αρκετά υψηλό και συνεπώς αυξάνει το χρόνο απόσβεσης αυτής της επένδυσης.
– Περιορισμένη αυτονομία σε σχέση με τα βενζινοκίνητα οχήματα. Τα δύο καύσιμα έχουν διαφορετικό τρόπο καύσης αλλά και διαφορετική απόδοση. Έτσι, παρ’ όλο που το υγραέριο προσφέρει καλύτερη καύση για τον κινητήρα μας, το ντεπόζιτο χρειάζεται ανεφοδιασμό πιο συχνά.
– Η τιμή του καυσίμου. Σίγουρα τώρα η τιμή του υγραερίου είναι πιο χαμηλή απ΄ ότι της βενζίνης. Κανείς όμως δεν μπορεί να μας εγγυηθεί ότι θα παραμείνει έτσι και στο μέλλον. Θα πρέπει να έχουμε κατά νου ότι όσο αυξάνονται οι οδηγοί που επιλέγουν το υγραέριο, τόσο θα αυξάνεται και η τιμή του.