Σταθμοί της Ιστορίας του Αυτοκινήτου στη Γερμανία (Μέρος Β)
Πριν 125 χρόνια μία άμαξα με τρεις τροχούς και έναν βενζινοκινητήρα έκανε την αρχή. Υπάρχουν τόσα πολλά μοντέλα και μάρκες που έχουν γεννηθεί σε αυτήν τη χώρα, που η ιστορία τους είναι εξίσου πολύπλευρη:
1926:Συγχώνευση των εταιρειών Η Daimler Motorengesellschaft και η Benz & Cie συγχωνεύονται και δημιουργείται η Daimler-Benz AG.
1945: Το “σκαθάρι” της Volkswagen κατασκευάζεται για πρώτη φορά στο Wolfsburg και μέχρι να τελειώσει η παραγωγή του, το 2002, είναι το πρώτο σε πωλήσεις παγκοσμίως.
1950-60: Στις αρχές της δεκαετιάς του ’50 ξεκινάει η μαζική παραγωγή του λεωφορείου Typ 2 T1 (Bulli) της Volkswagen, το οποίο αποκτά τόση μεγάλη ζήτηση, όπου κατασκευάζεται εργοστάσιο στο Ανόβερο για να παράγει μόνο αυτό το λεωφορείο. Επιπλέον, αυτήν την δεακετία επικρατούν στους δρόμους τα μικρά και οικονομικά αυτοκίνητα όπως BMW Isetta.
1957: Η επωνυμία VEB Automobilwerk Zwickau κατασκευάζει το πρώτο Trabant, όπου του δόθηκε και χαϊδευτικό “αγωνιστικό χαρτόνι”, λόγω του ότι είχε πλαστικό αμάξωμα.
1963: Η Porsche 911 κατασκευάζεται για πρώτη φορά και είναι το πιο διάσημο γερμανικό σπορ αυτοκίνητο, κάνοντας θραύση.
1991: Με την επανένωση της Γερμανίας τερματίζει η εποχή των αυτοκινήτων της ανατολικής Γερμανίας, ενώ το τελευταίο “Trabi” περνάει απευθείας από το εργοστάσιο στο μουσείο στις 30 Απριλίου εκείνης της χρονιάς.