Σειρά ελαστικών Wingfoot
Με τη σειρά ελαστικών Wingfoot, οι σχεδιαστές της Goodyear αποδεικνύουν ότι τα ελαστικά δεν είναι μόνο μεγάλοι μαύροι κύκλοι.
Στο φετινό Σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης, οι σχεδιαστές της Goodyear εμπιστεύτηκαν ένα μαλακό ελαστικό για να παρουσιάσουν και να λανσάρουν στο περίπτερό τους. Η ιδέα αυτή σκοπό είχε όχι μόνο να τραβήξει την προσοχή του κοινού στο περίπτερο, αλλά και να αναπτύξει ένα ελαστικό που θα αποτελέσει τη βιτρίνα για την ταυτότητα της Goodyear, για τις αξίες της και για την ευρωπαική της ετικέτα με τίτλο: Σχεδιασμένα για να αισθάνεστε καλά.
“Δεν ήταν έυκολο”, παραδέχεται ο Sébastien Fontaine, βιομηχανικός σχεδιαστής της Goodyear Advanced Design Studio. “Το να αποτυπώσεις τη νέα θέση της Goodyear ως προς τη μάρκα της σε ένα ελαστικό ήταν κάτι καινούργιο και αποτέλεσε μεγάλη πρόκληση για τη σχεδιαστική μας ομάδα. Φυσικά, το σχέδιο αυτό είναι πολύ συναρπαστικό και αυτό είναι μόνο η αρχή: ένα παράθυρο που μας παρουσιάζει πόσο σημαντικό ρόλο θα παίξει στο μέλλον ο σχεδιασμός της Goodyear σχετικά με την επικοινωνία των επιδόσεων και την αντίληψη της ποιότητας. Είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι και ενθουσιασμένοι που θα πάρουμε μέρος σε αυτή τη νέα θέση της Goodyear ως προς τη μάρκα της”.
Η ομάδα της Goodyear Advanced Design Studio, στο ερευνητικό κέντρο της εταιρείας στο Λουξεμβούργο, για τον σχεδιασμό του νέου αυτού ελαστικού βασίστηκε στις νέες διαφημιστικές δραστηριότητες της εταιρείας, αλλά και στις δραστηριότητες ως προς την επανατοποθέτηση της μάρκας της.
“Θέλαμε ένα ελαστικό που να παρουσιάζει τις αξίες μας πιο συναισθηματικά και να μπορεί να εμψυχώνει τον καταναλωτή και να τον κάνει να αισθάνεται καλά με τη Goodyear”, εξηγεί ο Hugues Despres, Εμπορικός Δ/ντής EMEA της Goodyear. “Η ταυτότητα της μάρκας μας βασίζεται στο γεγονός ότι η ασφάλεια κάνει τον καταναλωτή να αισθάνεται καλά, και με αυτόν τον τρόπο του προσφέρουμε ηρεμία, ενώ ταυτόχρονα τονίζεται οπτικά το Wingfoot, το οποίο αποτελεί μέρος του λογότυπου της Goodyear. Μια σκληρή παραδοχή, αλλά βλέποντας το αποτέλεσμα είναι πραγματικά ενθαρρυντικό”.
Το ελαστικό αυτό, αντικατοπτρίζοντας τις αξίες ασφαλείας της Goodyear, προσφέρει έναν σημαντικό αριθμό τεχνολογιών που επικεντρώνονται σε αυτήν όπως:
Χαμηλή αντίσταση κύλισης, σε συνδυασμό με μια υψηλή εξωτερική διάμετρο του σχήματος του ελαστικού.
Λεπτό πέλμα ελαστικού, για χαμηλή αντίσταση κύλισης και υδρολίσθησης.
Χαμηλό βάθος πέλματος, έτσι ώστε να μειώνεται το μπλοκάρισμα των κινήσεων και να επιτυγχάνεται μεγαλύτερη διάχυση ενέργειας.
Ένας εξαιρετικά αεροδυναμικός σχεδιασμός του πλευρικού τοιχώματος του ελαστικού χωρίς αυλακώσεις, αφού τα σημάδια είναι τυπωμένα με χρώμα στο ομαλό πλευρικό τοίχωμά του.
Η Goodyear ξεκίνησε να λανσάρει την εκλεπτυσμένη μάρκα της και ταυτόχρονα άρχισε μια διαφημιστική καμπάνια στην Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική. Η τοποθέτηση της εταιρείας, η οποία βασίζεται πάνω στο νέο σύνθημα «Σχεδιασμένα για να αισθάνεσαι καλά», επικεντρώνεται όχι μόνο στην ασφάλεια ως κεντρικό της μήνυμα, αλλά στη συνολική ποιότητα του ταξιδιού. Η νέα αυτή καμπάνια σκοπό έχει να ενδυναμώσει και να ενθαρρύνει τους οδηγούς να έχουν εμπιστοσύνη στο ταξίδι τους και να τους δείξουν ότι υπάρχουν πάντα καλύτερα πράγματα μπροστά.
“Μέσα από τον συνολικό σχεδιασμό του, το ελαστικό παρέχει την αίσθηση του «είμαι καλά». Εμπνευστήκαμε από στοιχεία όπως οι κήποι Zen, για να δώσουμε την αίσθηση της ηρεμίας, από μεγάλα βότσαλα, για να ενισχύσουμε τη σταθερότητα των μπλοκς, και με αυτό τον τρόπο να αναδείξουμε την εμπιστοσύνη. Ο λωτός αφήνει γενικά την ιδέα μια υδρόφοβης θεραπείας στο κάτω μέρος των αυλακώσεων του ελαστικού, η οποία σε συνδυασμό με έναν υδροδυναμικό σχεδιασμό αυλακώσεων, προσφέρει δύναμη στο ελαστικό σε υγρές συνθήκες”, καταλήγει ο Fontaine.