Η Goodyear παρουσιάζει στη Γενεύη ένα Ultra-High Performance Ελαστικό: το Eagle F1 Asymmetric 3
H Goodyear στο Σαλόνι αυτοκινήτου 2016 στη Γενεύη παρουσιάζει το πιο πρόσφατο θερινό ελαστικό της, το Eagle F1 Asymmetric 3. Τα ελαστικά Ultra-High Performance έχουν κατά 31% καλύτερη επίδοση στη φθορά (1)και μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος σε βρεγμένο και στεγνό δρόμο (2). Έτσι ο οδηγός έχει καλό έλεγχο στο τιμόνι και μπορεί να απολαύσει τη διαδρομή. Η οικογένεια Eagle έχει αποδείξει πολλές φορές την υπεροχή της σε επίπεδο δοκιμών και έχει μακρά προϊστορία ως προμηθευτής εξοπλισμού ΟΕ, μεταξύ άλλων και στη νέα Jaguar XF., Πρόκειται για μία προσφορά premium της Goodyear η οποία εξασφαλίζει εξαιρετικές επιδόσεις στο φρενάρισμα καθώς και μεγάλη ακρίβεια ανταπόκρισης σε χειρισμούς τόσο σε υγρό όσο και στεγνό οδόστρωμα.
Η κατηγορία Ultra High-Performance είναι σαφέστατα μία αναπτυσσόμενη αγορά (3), η οποία αναμένεται να αυξηθεί και να ξεπεράσει τις εννέα εκατομμύρια μονάδες, με προβλεπόμενο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης πάνω από 3% για τη χρονική περίοδο 2015 – 2020. Ο ρυθμός αυτός οφείλεται κυρίως στην άνοδο των αυτοκινήτων μέσης, executive και μεγάλης κατηγορίας, καθώς και στα πολυτελή αυτοκίνητα στα οποία η standard τοποθέτηση ελαστικών είναι της κλάσης UHP (4).
Το νέο Eagle F1 Asymmetric ενσωματώνει όλη τη νέα τεχνολογία. Η τεχνολογία Active Braking αυξάνει την επιφάνεια επαφής και το κράτημα στο φρενάρισμα, πράγμα που μικραίνει την απόσταση του φρεναρίσματος. Επιπλέον, η νέα σύνθεση του ελαστικού, με ένα νέο μίγμα που αυξάνει την πρόσφυση και με ρητίνη που “κολλάει” στο δρόμο, προσφέρουν δυνατό κράτημα σε μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος και σταθερούς χειρισμούς. Η νέα ενισχυμένη τεχνολογία κατασκευής έχει σαν αποτέλεσμα μία δομή πιο ισχυρή και ελαφριά η οποία βελτιώνει τις επιδόσεις στους χειρισμούς, στις στροφές, στη φθορά του πέλματος και στην αποδοτικότητα του καυσίμου.
Το Eagle F1 Asymmetric 3 έχει περάσει τη δοκιμή του ανεξάρτητου οργανισμού DEKRA (5) τεκμηριώνοντας καταπληκτικές επιδόσεις στη φθορά πέλματος σε σύγκριση με άλλα ελαστικά premium στην αγορά. Επίσης, το Eagle F1 Asymmetric 3 της Goodyear αποδεδειγμένα προφέρει 11.500km επιπλέον χιλιόμετρα (ή +31% καλύτερη επίδοση στη φθορά) έναντι της μέσης επίδοσης των τριών βασικών ανταγωνιστών.
Επιπλέον, τα αποτελέσματα της συγκριτικής δοκιμής Benchmark Test (6)την οποία πραγματοποίησε η TÜV Süd κατόπιν αιτήματος της Goodyear έδειξαν ότι το Eagle F1 Asymmetric 3, σε σύγκριση με τα μέση επίδοση των τριών βασικών ανταγωνιστών, έχει 2.6 μέτρα μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος (9% καλύτερη απόδοση) σε υγρό οδόστρωμα, 1.36 μέτρα μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος (4% καλύτερη απόδοση) σε στεγνό οδόστρωμα και 4% καλύτερη επίδοση σε χειρισμούς σε υγρό δρόμο. Τα αποτελέσματα της ίδιας δοκιμής έδειξαν 10,9% καλύτερη επίδοση αντίστασης κύλισης σε σύγκριση με τους 3 ανταγωνιστές που συμμετείχαν στη δοκιμή. Η επίδοση αυτή είναι η δεύτερη καλύτερη σε σύγκριση με όλες τις μάρκες ελαστικών που έχουν δοκιμαστεί (7).
1) 22.6 μέτρα μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος (9% καλύτερη επίδοση) σε υγρό οδόστρωμα και 1.3 μέτρα μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος (4% καλύτερη επίδοση) σε στεγνό οδόστρωμα. Η σύγκριση γίνεται με τη μέση επίδοση των 3 τελευταίων μοντέλων (διαθέσιμων κατά το χρόνο της δοκιμής) των βασικών ανταγωνιστών στην κατηγορία UHP (Michelin Pilot Sport 3, Bridgestone Potenza S001, Continental Sport Contact 5)). Η δοκιμή έγινε από την TÜV SÜD Product Service GmbH Σεπτέμβριος – Οκτώβριος 2015 κατόπιν αιτήματος της Goodyear Dunlop, Διαστάσεις ελαστικού: 225/45 R17 91Y; Αυτοκίνητο δοκιμής: VW Golf; Τόπος δοκιμής: Mireval (F), Papenburg (D), TÜV SÜD PS Garching (D); Αριθμ. Έκθεσης 713066268.
2) Η σύγκριση έγινε με τη μέση επίδοση των 3 τελευταίων μοντέλων (διαθέσιμων κατά το χρόνο της δοκιμής) των βασικών ανταγωνιστών στην κατηγορία UHP (Michelin Pilot Sport 3, Bridgestone Potenza S001, Continental Sport Contact 5). Η δοκιμή έγινε από την DEKRA την περίοδο Σεπτέμβριο – Οκτώβριο 2015 κατόπιν αιτήματος της Goodyear Dunlop. Διαστάσεις ελαστικού: 225/45 R17 91Y; Αυτοκίνητο δοκιμής: VW GOLF VII – 150 CV; Τόπος δοκιμής: ανοιχτός δρόμος και πίστα δοκιμών FP01 με συνθήκες δοκιμές οι οποίες περιγράφονται στη δοκιμή #2015-137.
3) Πηγή: εσωτερική πρόγνωση Goodyear Dunlop
4) Source: HIS/ Global Insights March 2015
5) Η σύγκριση έγινε με τη μέση επίδοση των 3 τελευταίων μοντέλων (διαθέσιμων κατά τον χρόνο της δοκιμής) των βασικών ανταγωνιστών στην κατηγορία UHP (Michelin Pilot Sport 3, Bridgestone Potenza S001, Continental Sport Contact 5). Η δοκιμή έγινα από τη DEKRA τη χρονική περίοδο Σεπτέμβριο – Οκτώβριο 2015 κατόπιν αιτήματος της Goodyear Dunlop. Διαστάσεις ελαστικού: 225/45 R17 91Y; Αυτοκίνητο δοκιμής: VW GOLF VII – 150 CV; Τόπος δοκιμής: ανοιχτός δρόμος και πίστα δοκιμής FP01 με συνθήκες οι οποίες περιγράφονται στη δοκιμή #2015-137.
6) Η δοκιμή έγινε από την TÜV SÜD Product Service GmbH τη χρονική περίοδο Σεπτέμβριος – Οκτώβριος 2015 κατόπιν αιτήματος της Goodyear Dunlop. Η σύγκριση έγινε με 3 βασικούς ανταγωνιστές: Bridgestone Potzena S001, Michelin Pilot Sport 3 και την Continental SportContact 5, Διαστάσεις ελαστικού: 225/45 R17 91Y; Αυτοκίνητο δοκιμής: VW Golf; Τόπος δοκιμής: Mireval (F), Papenburg (D), TÜV SÜD PS Garching (D); Αριθμ. Έκθεσης 713066268.
7) Επιδόσεις αντίστασης κύλισης: Continental Sport Contact 5 – 101.6; Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 – 100; μέση επίδοση κορυφαίων ανταγωνιστών – 89.1. Τμήμα της δοκιμής ορίζεται ανωτέρω με αριθμ. Έκθεσης 713066268.