RoadSmart III

Η Dunlop Motorcycle Ευρώπης ανακοίνωσε το Sport Touring ελαστικό της – το RoadSmart III.

Η Dunlop Ευρώπης παρουσιάζει το RoadSmart III ένα νέο ελαστικό touring –  το οποίο ενσωματώνει στα χαρακτηριστικά του επαναστατικές νέες τεχνολογίες

  • Περισσότερη αντοχή για περισσότερο χρόνο με αντοχή εμπρόσθιου ελαστικού 82% πάνω από τη μέση επίδοση της δοκιμής σύγκρισης*
  • Καλύτερο στη κατηγορία’ κράτημα και χειρισμοί σε στεγνό οδόστρωμα **
  • Υλικά Νανοτεχνολογίας επόμενης γενιάς
  • Standard προδιαγραφές για μοτοσικλέτες GT έως μέσου βάρους και το ειδικό SP Variant για ελαφρές Roadsters και σπορ μοτοσικλέτες

Η Dunlop Motorcycle Ευρώπης (www.dunlopmotorcycle.eu), ανακοίνωσε το Sport Touring ελαστικό της  – το RoadSmart III. 

Το νέο ελαστικό έχει σχεδιαστεί για απαιτητικούς αναβάτες με στόχο να έχει τι καλύτερες σε χειρισμούς και κράτημα στο τομέα του επιτυγχάνει ρεκόρ αντοχής.  Το RoadSmart III είναι το αποτέλεσμα εντατικής μελέτης στο βασικό κέντρο Ανάπτυξης Μηχανών της Dunlop στην Ευρώπη (European Moto Development centre) στη Γαλλία και  έχει επιβεβαιωθεί (δοκιμή ανεξάρτητου οργανισμού) ότι οι δυνατότητες χιλιομετρικής απόδοσης (εμπρόσθιο) είναι εκπληκτικές και υπερβαίνουν κατά 82%* τη μέση επίδοση των βασικών ανταγωνιστών. European Moto Development centre

Αυτή η επίδοση αντοχής επιτυγχάνεται δίχως κανένα συμβιβασμό στο κράτημα. Η δοκιμή απέδειξε ότι το RoadSmart III έχει κατά 10% καλύτερες επιδόσεις έναντι της μέσης επίδοσης των τεσσάρων ανταγωνιστών σε χειρισμούς και κράτημα σε στεγνό δρόμο ενώ επίσης έχει εξαιρετικό κράτημα και προσφέρει σιγουριά και feedback σε βρεγμένο δρόμο.

Αυτά τα εντυπωσιακά αποτελέσματα στο επαναστατικό RoadSmart III έχουν προκύψει από τέσσερις καινοτομίες.

Νέος  Καινοτόμος Σχεδιασμός Πέλματος 

Στο νέο Σχεδιασμό του Πέλματος έχουν βελτιωθεί οι γωνίες των αυλακώσεων. Έχουν υπολογιστεί με τρόπο ώστε να βελτιστοποιείται η ακαμψία του πέλματος η οποία διασφαλίζει ομοιόμορφη φθορά και συνεπώς σταθερή απόδοση σε όλο το κύκλο ζωής του ελαστικού.

Μοναδική Διασύνδεση Εγκοπών Πέλματος (iGT)

Ο συγκεκριμένος σχεδιασμός διασφαλίζει γρήγορη και αποτελεσματική απομάκρυνση του νερού ώστε να διατηρεί απόλυτο κράτημα και ακρίβεια χειρισμών – ακόμα και όταν το ελαστικό παρουσιάζει φθορά. Στο νέο σχεδιασμό οφείλεται επίσης η μεγαλύτερη διασπορά νερού σε σχέση με τον προκάτοχο του, ειδικά με μεγάλες ταχύτητες.

Υλικά Νανοτεχνολογίας Επόμενης Γενιάς

Για να τελειοποιηθούν τα υλικά του RoadSmart III έγινε εκτεταμένη έρευνα. Συνολικά δοκιμάστηκαν 53 παραλλαγές μέχρι να καταλήξει η ομάδα στο σωστό μείγμα γόμας για το κέντρο και  για τους ώμους.

Το προηγμένης τεχνολογίας υλικό του MultiTread παρουσιάζει ιδιαίτερη αντίσταση στη φθορά. Πρόκειται για ένα μοναδικό τριπλό πολυμερές με μίγμα διοξειδίου του πυριτίου υψηλής διασποράς το οποίο προσφέρει πολλαπλά οφέλη. Πρώτον, προσφέρει αυξημένη χιλιομετρική απόδοση αλλά επίσης σημαντικά βελτιωμένη πρόσφυση σε υγρό οδόστρωμα. Το υλικό προσφέρει επίσης αυξημένη ευελιξία σε χαμηλές θερμοκρασίες παρέχοντας μεγαλύτερη εμπιστοσύνη στον οδηγό. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό στον τομέα Sport Touring, όπου η αίσθηση «παντός καιρού» και το feedback είναι απαραίτητα.

Βάσει του σχεδιασμού το κύριο υλικό του MultiTread είναι ένα πολυμερές μεγάλου μοριακού μήκους και για έτσι αυξάνεται η ισχύς πρόσφυσης της γόμας.

Νέες Στρώσεις Συνθετικών Νημάτων και Εμπρόσθιο Προφίλ

Ο σκελετός του ελαστικού στο νέο σχεδιασμό φέρει στρώσεις συνθετικών νημάτων κάτι που προσφέρει μεγαλύτερη ακρίβεια στην ανταπόκριση του τιμονιού ενώ η δύναμη που ο οδηγός καταβάλει κατά τη χρήση του είναι σημαντικά μικρότερη. Διαθέτει επίσης αυξημένη ακαμψία και συνεπώς ομοιόμορφη φθορά σε όλο το μήκος του ελαστικού. Η τεχνολογία αυτή είναι ένας σημαντικός παράγοντας που βελτιώνει κατά πολύ τη χιλιομετρική απόδοση. Επιπλέον, ο σχεδιασμός της εξωτερικής στρώσης  μειώνει το χρόνο ανόδου της θερμοκρασίας. Αυτό έχει αποδειχθεί ότι μειώνει την προσπάθεια που πρέπει να καταβάλλει ο αναβάτης κατά τους χειρισμούς όταν υπάρχει εναλλαγή ψυχρών και θερμών συνθηκών.

Η σειρά RoadSmart III περιλαμβάνει 18 προδιαγραφές ελαστικών και βγαίνει σε 16 διαστάσεις. Η νέα σειρά προσφέρει κατασκευαστικές επιλογές σε δύο από τις βασικές διαστάσεις οπίσθιων ελαστικών – 180/55ZR17 και 190/55ZR17. Οι αναβάτες μπορούν να επιλέξουν ως οπίσθιο ελαστικό είτε το standard RoadSmart III για τις ανάγκες μιας βαριάς GT ή μια μηχανή μεσαίου βάρους είτε το SP (Sport) special version του οποίου τα συγκεκριμένα χαρακτηριστικά ταιριάζουν σε πιο ελαφρές και σπορ μηχανές.

Ο Andy Marfleet, Διευθυντής Marketing της Dunlop Europe Moto, εξηγεί την σπουδαιότητα αυτών των τεχνολογιών  για τον κλάδο Sport Touring: ‘Η αγορά των ελαστικών Sport Touring είναι ιδιαίτερα απαιτητική. Οι αναβάτες αναζητούν ένα ελαστικό εμπιστοσύνης, με δυνατό κράτημα – αλλά το πιο σημαντικό είναι να διατηρεί την απόδοση του σε όλη τη διάρκεια ζωής του.   Μία ανεξάρτητη δοκιμή απέδειξε ότι το RoadSmart III έχει στην κατηγορία του το καλύτερο κράτημα και χειρισμούς σε στεγνό δρόμο ενώ κάνει ένα άλμα μπροστά στην χιλιομετρική απόδοση’.

*Ο υπολογισμός έγινε σε σχέση με το νόμιμο όριο 1,6mm βάθος πέλματος που ισχύει στη Γερμανία Η σύγκριση έγινε με τη μέση επίδοση των προϊόντων των 3 κορυφαίων ανταγωνιστών στη κατηγορία Sport Touring Radial (Michelin Pilot Road 4, Bridgestone T30 Evo, Pirelli Angel GT). Η δοκιμή έγινε από Κέντρο Δοκιμών Motorrad το Νοέμβριο του 2015 κατόπι αιτήματος της Goodyear Dunlop. Διαστάσεις εμπρόσθιου ελαστικού 120/70ZR17 και οπίσθιου 180/55ZR17  Μοτοσικλέτα δοκιμής: Yamaha FJR 1300A; Η δοκιμή δρόμου έγινε σε μεικτά οδοστρώματα στην περιοχή  Almeria, στην Ισπανία

**Η σύγκριση έγινε με τη μέση επίδοση των προϊόντων των 4 κορυφαίων ανταγωνιστών στην κατηγορία Sport Touring Radial (Michelin Pilot Road 4, Bridgestone T30 Evo, Pirelli Angel GT and Metzeler Roadtec Z8 MO). Η δοκιμή έγινε στο Κέντρο Δοκιμών Motorrad στον Ιανουάριο του 2016 μετά από αίτημα της Goodyear Dunlop. Διαστάσεις εμπρόσθιου ελαστικού 120/70ZR17 και οπίσθιου 180/55ZR17.  Μοτοσικλέτα δοκιμής: Yamaha FJR 1300A. Η δοκιμή έγινε στη πίστα δοκιμών της Goodyear Dunlop Mireval Proving Ground, στη Γαλλία

April 23, 2016