Storm-800x622

Δυνατό κράτημα με διάρκεια. Η έκθεση του ανεξάρτητου φορέα δοκιμών επιβεβαιώνει ότι το RoadSmart III ξεχωρίζει για την ανθεκτικότητα και το κράτημα του.

  • 82% καλύτερη αντοχή από τη μέση επίδοση δοκιμής σύγκρισης*
  • #1 στο κράτημα σε στεγνό οδόστρωμα και στους χειρισμούς **
  • Υψηλές Επιδόσεις ακόμα και όταν φθαρεί
  • Δυνατές επιδόσεις δοκιμής σε υγρό οδόστρωμα

Κορυφαίο κράτημα σε υγρό και στεγνό περιβάλλον σε όλη τη διάρκεια ζωής του ελαστικού. Αυτός ήταν ο στόχος της ομάδας  Καινοτομίας Μηχανών Dunlop Ευρώπης όταν σχεδίαζε το νέο επαναστατικό ελαστικό Sport Touring  – RoadSmart III.

Την παραμονή της παρουσίασης του RoadSmart III, ο διακεκριμένος ανεξάρτητος οργανισμός αξιολόγησης  Motorrad Test Center (MTC)  το υποστήριξε αδιαμφισβήτητα και μετά από σύγκριση  με τα ελαστικά των βασικών  ανταγωνιστών ενέκρινε το αίτημα να αξιολογηθεί με επίδοση: ‘Περισσότερη Αντοχή για Περισσότερο χρόνο’.

Ξεκάθαρη πρωτιά στο κράτημα σε στεγνό και υγρό δρόμο

Στη δοκιμή χειρισμών σε στεγνό δρόμο της MTC το RoadSmart III της Dunlop ήρθε πρώτο με 10% καλύτερη επίδοση από τη μέση επίδοση** των τεσσάρων ανταγωνιστών.  Η πρωτιά αυτή επιβεβαιώθηκε μετά από σκληρές δοκιμές στις οποίες οι αναβάτες της MTC αξιολόγησαν τους χειρισμούς σε στεγνό δρόμο σύμφωνα με 15 κριτήρια, μεταξύ των οποίων η σταθερότητα, η ανταπόκριση του τιμονιού και το κράτημα στις στροφές.

Σε αυτές τις δοκιμές το RoadSmart III η βαθμολογία του έδωσε τη πρώτη θέση σύμφωνα με έξι κριτήρια αξιολόγησης  (μεταξύ αυτών ακρίβεια απόκρισης στο σύστημα διεύθυνσης με και χωρίς συνεπιβάτη).  Πήρε επίσης την πρώτη θέση σε επτά επιπλέον πεδία.

Χωρίς συμβιβασμούς και σε υγρό οδόστρωμα

Ένας από τους πρωταρχικούς στόχους της ομάδας Ε&Α της Dunlop ήταν να διασφαλίσει ότι η κορυφαία επίδοση σε στεγνό οδόστρωμα δεν θα είχε σαν αποτέλεσμα συμβιβασμούς στις επιδόσεις σε βρεγμένο δρόμο.  Η δοκιμή MTC επιβεβαίωσε ότι η Dunlop είχε πετύχει το στόχο της.

Στις δοκιμές σε υγρό οδόστρωμα οι αναβάτες της MTC  βαθμολόγησαν την Dunlop ή πρώτη ισάξια με άλλους** σύμφωνα με έξη κριτήρια μεταξύ των οποίων  ακρίβεια απόκρισης στο σύστημα διεύθυνσης, είσοδο σε στροφές, χειρισμοί σε υγρό δρόμο με μεγάλες διαδοχικές στροφές και με την καλύτερη σχέση εμπρόσθιων και οπίσθιων τροχών στο κράτημα.

Περισσότερη αντοχή για Περισσότερο χρόνο

Οι επιδόσεις αντοχής είναι ένας κρίσιμος παράγοντας επιτυχίας στην αγορά Sport Touring.  Όταν οι αναβάτες ξεκινάν μία μαραθώνια πανευρωπαϊκή διαδρομή έχουν απαίτηση οι επιδόσεις να παραμένουν αμετάβλητες για πολλές χιλιάδες χιλιόμετρα.

Η MTC διαπίστωσε ότι η Dunlop είχε κατακτήσει ένα εκπληκτικό πλεονέκτημα αντοχής έναντι των κορυφαίων ανταγωνιστών της.  Μετά από μία απαιτητική διαδρομή δοκιμών σε αυτοκινητόδρομους, δευτερεύουσες οδούς και εξαντλητικές ορεινές διαδρομές η ομάδα της  MTC αξιολόγησε τις δυνατότητες χιλιομετρικής απόδοσης της Dunlop και των τριών βασικών ανταγωνιστών. Η MTC κατέληξε στο συμπέρασμα ότι τα RoadSmart III, ως εμπρόσθια ελαστικά, πέραν του ότι κατέκτησαν τη πρώτη θέση, έχουν ένα εκπληκτικό πλεονέκτημα χιλιομετρικής απόδοσης κατά  82% έναντι της μέσης επίδοσης στη δοκιμή σύγκρισης *, σύμφωνα με το Νόμιμο όριο του 1.6mm στη Γερμανία. Η βαθμολογία του οπίσθιου ελαστικού το κατατάσσει και αυτό στην ομάδα των κορυφαίων, με 19% πλεονέκτημα χιλιομετρικής απόδοσης έναντι της μέσης απόδοσης στην δοκιμή σύγκρισης*. Οι αναβάτες στη δοκιμή MTC είπαν ότι το RoadSmart III μετά από μία μακρά διαδρομή πολλών χιλιομέτρων στη δοκιμή είχε ‘μία εξαιρετική συμπεριφορά στις στροφές,  σαν να ήταν καινούργιο.’

Ο Xavier Fraipont, Διευθύνων Σύμβουλος, sport Αυτοκινήτων και Μηχανών δήλωσε: ‘Στόχος μας είναι να κατασκευάσουμε ένα ελαστικό το οποίο θα είναι πρότυπο χειρισμών και αντοχής δίχως να υπονομεύονται οι επιδόσεις σε υγρό οδόστρωμα. Είμαστε πανευτυχείς με τα αποτελέσματα της δοκιμής MTC τα οποία επιβεβαιώνουν τα πλεονεκτήματα του RoadSmart III καθώς και την επίτευξη του στόχου μας για ένα ελαστικό του οποίου οι επιδόσεις το χαρακτηρίζουν με Περισσότερη αντοχή και για Περισσότερο χρόνο

Το RoadSmart III της Dunlop Ευρώπης διατίθεται προς πώληση σε 18 διαφορετικές διαστάσεις και προδιαγραφές. Καλύπτει μηχανές  GT μεγάλου κυβισμού έως και μεσαίου μεγέθους δικύλινδρες  τελευταίας γενιάς.

April 23, 2016