shutterstock_369585464-min

Υπερθέρμανση κινητήρα

Μπορεί να συμβεί σε όλα τα αυτοκίνητα ανεξάρτητα από την μάρκα ή την τιμή τους. Ευτυχώς, όλοι μπορούμε να το καταλάβουμε αρκεί να προσέχουμε λίγο τους δείκτες που έχουμε στο ταμπλό του αυτοκινήτου.

Η θερμοκρασία του κινητήρα είναι λογικό να ανεβαίνει λίγο όταν η εξωτερική θερμοκρασία είναι υψηλή ή η οδήγηση έχει πολλά σταμάτα-ξεκίνα. Όταν όμως η βελόνα του δείκτη πάει για high score τότε σίγουρα υπάρχει κάποιο πρόβλημα που πρέπει άμεσα να ελέγξουμε.

Σε περίπτωση που ανάψει η αντίστοιχη προειδοποιητική λυχνία, οι επιλογές μας είναι αρκετά περιορισμένες. Ο κινητήρας θα μπορέσει να διανύσει μόλις λίγα χιλιόμετρα ακόμα, απλά για να μπορέσουμε να μεταφερθούμε στο πλησιέστερο συνεργείο. Και τα χιλιόμετρα αυτά μειώνονται ανάλογα πάντα με την εξωτερική θερμοκρασία, το φορτίο του οχήματος αλλά και το έδαφος στο οποίο οδηγούμε.

Σε αυτοκίνητα με νέες τεχνολογίες, εάν η θερμοκρασία εξακολουθεί να ανεβαίνει αφού ενεργοποιηθούν οι προειδοποιητικές λυχνίες, οι παροχή καυσίμου σταδιακά θα μειωθεί, το σύστημα κλιματισμού θα απενεργοποιηθεί ενώ ο ανεμιστήρας ψύξης του κινητήρα τίθεται σε λειτουργία.

Εάν η ένδειξη παραμένει ενεργοποιημένη, θα πρέπει να σταθμεύσουμε άμεσα. Ανοίγουμε το καπό, περιμένουμε να κρυώσει ο κινητήρας και έπειτα ελέγχουμε τη στάθμη του ψυκτικού υγρού. Σε καμία περίπτωση δεν ανοίγουμε αμέσως το καπάκι του δοχείου όσο ο κινητήρας είναι καυτός ή σε λειτουργία. Τα υγρά που θα πεταχτούν μπορούν να προκαλέσουν σοβαρά εγκαύματα.

Συμπληρώνουμε με λίγο νερό ή ακόμα καλύτερα με ψυκτικό υγρό, σε περίπτωση που έχουμε στο αυτοκίνητο. Ενεργοποιούμε ξανά τον κινητήρα και ελέγχουμε την πορεία της θερμοκρασίας αλλά και την περίπτωση διαρροής. Εάν η στάθμη του υγρού παραμένει στα ίδια επίπεδα, υπάρχει το ενδεχόμενο να έχει προκληθεί ζημιά στο θερμοστάτη.

Σε κάθε περίπτωση, θα πρέπει να λειτουργήσετε ψύχραιμα και να επικοινωνήσετε με την οδική ασφάλεια εφόσον δεν γνωρίζετε αν υπάρχουν συνεργεία στην περιοχή που βρίσκεστε προκειμένου να αποφευχθεί μεγαλύτερη ζημιά στο όχημά σας.

Πηγή

June 22, 2016

000-017   000-080   000-089   000-104   000-105   000-106   070-461   100-101   100-105  , 100-105  , 101   101-400   102-400   1V0-601   1Y0-201   1Z0-051   1Z0-060   1Z0-061   1Z0-144   1z0-434   1Z0-803   1Z0-804   1z0-808   200-101   200-120   200-125  , 200-125  , 200-310   200-355   210-060   210-065   210-260   220-801   220-802   220-901   220-902   2V0-620   2V0-621   2V0-621D   300-070   300-075   300-101   300-115   300-135   3002   300-206   300-208   300-209   300-320   350-001   350-018   350-029   350-030   350-050   350-060   350-080   352-001   400-051   400-101   400-201   500-260   640-692   640-911   640-916   642-732   642-999   700-501   70-177   70-178   70-243   70-246   70-270   70-346   70-347   70-410   70-411   70-412   70-413   70-417   70-461   70-462   70-463   70-480   70-483   70-486   70-487   70-488   70-532   70-533   70-534   70-980   74-678   810-403   9A0-385   9L0-012   9L0-066   ADM-201   AWS-SYSOPS   C_TFIN52_66   c2010-652   c2010-657   CAP   CAS-002   CCA-500   CISM   CISSP   CRISC   EX200   EX300   HP0-S42   ICBB   ICGB   ITILFND   JK0-022   JN0-102   JN0-360   LX0-103   LX0-104   M70-101   MB2-704   MB2-707   MB5-705   MB6-703   N10-006   NS0-157   NSE4   OG0-091   OG0-093   PEGACPBA71V1   PMP   PR000041   SSCP   SY0-401   VCP550   400-201   70-534   NSE4   70-410   JK0-022   70-532   300-075   300-135   c2010-657   300-320   EX200   220-902   101-400   70-347   100-105  , 1Z0-144   220-802   100-105  , 100-101   1Z0-804   JN0-102   352-001   70-177   1Z0-144   c2010-657   70-417   70-483   200-120   102-400   CISSP   101   100-105  , MB2-704   ITILFND   JK0-022   70-410   JN0-102   PR000041   300-320   200-120   70-411   70-980   70-177   300-115   100-101   400-101   CISM   220-801   HP0-S42   9L0-066   70-243