dunlop-new-sport-maxx-rt2

Το νέο Sport Maxx RT2 της Dunlop τα έχει όλα

Ακρίβεια πρόσφυσης, χειρισμών και ανταπόκρισης τιμονιού

H Dunlop λάνσαρε το νέο Ultra-High Performance (UHP) θερινό ελαστικό της, το Sport Maxx RT2, διάδοχο του πολυβραβευμένου Sport Maxx RT. Εγκεκριμένο μετά από δοκιμή από τον ανεξάρτητο οργανισμό TÜV (1) κατόπιν αιτήματος της Dunlop, το ελαστικό απέδειξε ότι έχει καταπληκτική ικανότητα πρόσφυσης και χειρισμών καθώς και ταχύτερους χρόνους κατά τη δοκιμή σε πίστα αγώνων έναντι του προκατόχου του (2).

Πιστό στο DNA της μάρκας, το λάστιχο αναπτύχθηκε σύμφωνα με την φιλοσοφία ‘Πάντα Μπροστά’ του εμπορικού σήματος η οποία έχει στόχο να δημιουργεί συναρπαστικές εμπειρίες οδήγησης. Επίσης, η μεγάλη αγωνιστική κληρονομιά της Dunlop καθώς και οι νίκες της σε ανοιχτούς αγώνες αντοχής υπήρξε μία μεγάλη πηγή έμπνευσης για τη δημιουργία του νέου Sport Maxx RT2.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της δοκιμής σύγκρισης του ανεξάρτητου οργανισμού TÜV Süd (Benchmark Test results¹), το ελαστικό έχει κορυφαίο κράτημα και ακρίβεια ανταπόκρισης τιμονιού. Κατά συνέπεια είναι το καταλληλότερο για συνθήκες απαιτητικών επιδόσεων. Σύμφωνα με τη δοκιμή, σε σύγκριση με τη μέση επίδοση των τεσσάρων κορυφαίων ανταγωνιστών, έχει 1,3% καλύτερο lap time σε υγρή πίστα και είναι κατά 4,1% καλύτερο στους χειρισμούς σε στεγνό οδόστρωμα σε σύγκριση με το μέσο όρων των επιδόσεων των τεσσάρων κορυφαίων ανταγωνιστών¹. Επίσης οι επιδόσεις δοκιμής σε υγρή πίστα¹ ήταν καλύτερες κατά 5,6%. Επιπλέον, σύμφωνα με τη δοκιμή DEKRA, πάλι κατόπιν αιτήματος της Dunlop, το Sport Maxx RT2 παρουσίασε καλύτερη απόδοση φθοράς κατά 34% στον πιο σημαντικό άξονα σε σύγκριση με τον μέσο όρο των βασικών ανταγωνιστών (3).

Σημαντικά τεχνικά χαρακτηριστικά:

  • Επαναστατική υλικό πέλματος (ίχνος επαφής πέλματος), με συγκολλητική ρητίνη για μέγιστη πρόσφυση σε υγρό και στεγνό οδόστρωμα
  • Μεγάλα μπλοκ εξωτερικού ώμου – για βελτιωμένη πρόσφυση στις στροφές σε σύγκριση με τα ελαστικά προηγούμενης γενιάς.
  • Μικρά τακούνια πέλματος για μείωση της απόστασης φρεναρίσματος, ιδιαίτερα σε υψηλές ταχύτητες, σε σύγκριση με τα ελαστικά προηγούμενης γενιάς.
  • Ενισχυμένα υλικά κατασκευής – που παρέχει καλύτερες πληροφορίες για τον δρόμο και ακρίβεια ανταπόκρισης τιμονιού σε σύγκριση με τα ελαστικά προηγούμενης γενιάς, εμπνευσμένο από την εμπειρία της Dunlop όταν κέρδισε τον πιο σκληρό 24ωρο αγώνα στο κακοτράχαλο NurburgringNordschleife.

‘Πρόκειται για το τέλειο Ultra-High Performance ελαστικό για απαιτητικούς οδηγούς που αναζητούν την απόλυτη εμπειρία οδήγησης’ λέει ο Alexis Bortoluzzi, ο Διευθυντής Marketing επιβατικών Ευρώπης της Goodyear Dunlop (Marketing Director Consumer Europe). ‘Και τα αποτελέσματα της δοκιμής επιβεβαιώνουν ότι κερδίσαμε μία ισχυρή θέση στην κατηγορία UHP’.
Ήδη το συγκεκριμένο ελαστικό έχει επιλεγεί για standard τοποθέτηση σε ένα από τα πλέον extreme οδικά αυτοκίνητα της αγοράς. Η Radical, η οποία είναι πιο γνωστή για τα αγωνιστικά της αυτοκίνητα, επέλεξε το Sport Maxx RT2 της Dunlop για το μοντέλο 2016 RXC Turbol. Αυτό το αυτοκίνητο έχει επιρροές και αντλεί έμπνευση από το σχεδιασμό του σημερινού Μοντέλου Le Mans και βγάζει ιπποδύναμη πάνω από 500. Ο αεροδυναμικός σχεδιασμός του αμαξώματος και των φτερών δημιουργεί κάθετες δυνάμεις αγωνιστικού επιπέδου. Το RXC Turbo έχει σχεδιαστεί για χρήση σε σοβαρές πίστες – αλλά μπορεί να κατακτήσει και τους πιο απαιτητικούς αυτοκινητόδρομους μετά από έναν σκληρό αγώνα.
Η σειρά βγαίνει σε διατάσεις από 17 inch έως 21 inch.

 

1) Η δοκιμή έγινε κατόπιν αιτήματος της Dunlop το Σεπτέμβριο του 2015 και πραγματοποιήθηκε από την TÜV SÜD Product Service GmbH (Αριθμ. Έκθεσης 713066268 ) στη Mireval; διαστάσεις 225/45R17 91Y; Golf VI 1.4 TSI και Golf VI GTi. Αποτελέσματα δοκιμής: 4,1% καλύτερο σε χειρισμούς σε στεγνό οδόστρωμα (subj.), 1,3% καλύτερο χρόνο σε υγρή πίστα (laptime) και 5,6% κατά μέσο όρο καλύτερες επιδόσεις υδρολίσθησης στη στροφή σε σχέση με τις επιδόσεις δοκιμών των premium ανταγωνιστών: Michelin Pilot Sport 3, Bridgestone Potenza S001, Pirelli Pzero, Continental Sportcontact 5.

2) Η δοκιμή έγινε μετά από αίτημα της Dunlop το Σεπτέμβριο του 2015 και πραγματοποιήθηκε από την TÜV SÜD Product Service GmbH (Αριθμ. Έκθεσης 713066268 ) στη Mireval; διαστάσεις 225/45R17 91Y; Golf VI 1.4 TSI και Golf VI GTi. Αποτελέσματα δοκιμής: 1,96 λιγότερος χρόνος πίστας (laptime) έναντι του προκατόχου Dunlop Sport Maxx RT.

3) Η δοκιμή έγινε κατόπιν αιτήματος της Dunlop και εκτελέστηκε από τη DEKRA: LRT 2015-137 στις 02/11/2015. Όχημα: Golf VII 2.0 TDI 150 HP. Circuit FP01, Mireval, Γαλλία. Απόσταση 19275 km (6 περιστροφές). Είδος δοκιμής: Φθορά αυλακώσεων. Διαστάσεις ελαστικού: 225/45 R17. Δοκιμή σύγκρισης μέσου όρου επίδοσης με τους premium ανταγωνιστές: Pirelli P Zero, Michelin Pilot Sport 3, ContiSportContact 5 και Bridgestone Potenza S001.

 

April 13, 2016

000-017   000-080   000-089   000-104   000-105   000-106   070-461   100-101   100-105  , 100-105  , 101   101-400   102-400   1V0-601   1Y0-201   1Z0-051   1Z0-060   1Z0-061   1Z0-144   1z0-434   1Z0-803   1Z0-804   1z0-808   200-101   200-120   200-125  , 200-125  , 200-310   200-355   210-060   210-065   210-260   220-801   220-802   220-901   220-902   2V0-620   2V0-621   2V0-621D   300-070   300-075   300-101   300-115   300-135   3002   300-206   300-208   300-209   300-320   350-001   350-018   350-029   350-030   350-050   350-060   350-080   352-001   400-051   400-101   400-201   500-260   640-692   640-911   640-916   642-732   642-999   700-501   70-177   70-178   70-243   70-246   70-270   70-346   70-347   70-410   70-411   70-412   70-413   70-417   70-461   70-462   70-463   70-480   70-483   70-486   70-487   70-488   70-532   70-533   70-534   70-980   74-678   810-403   9A0-385   9L0-012   9L0-066   ADM-201   AWS-SYSOPS   C_TFIN52_66   c2010-652   c2010-657   CAP   CAS-002   CCA-500   CISM   CISSP   CRISC   EX200   EX300   HP0-S42   ICBB   ICGB   ITILFND   JK0-022   JN0-102   JN0-360   LX0-103   LX0-104   M70-101   MB2-704   MB2-707   MB5-705   MB6-703   N10-006   NS0-157   NSE4   OG0-091   OG0-093   PEGACPBA71V1   PMP   PR000041   SSCP   SY0-401   VCP550   400-201   70-534   NSE4   70-410   JK0-022   70-532   300-075   300-135   c2010-657   300-320   EX200   220-902   101-400   70-347   100-105  , 1Z0-144   220-802   100-105  , 100-101   1Z0-804   JN0-102   352-001   70-177   1Z0-144   c2010-657   70-417   70-483   200-120   102-400   CISSP   101   100-105  , MB2-704   ITILFND   JK0-022   70-410   JN0-102   PR000041   300-320   200-120   70-411   70-980   70-177   300-115   100-101   400-101   CISM   220-801   HP0-S42   9L0-066   70-243