Eagle F1 Assymetric 3

Η Goodyear παρουσιάζει στη Γενεύη ένα Ultra-High Performance Ελαστικό: το Eagle F1 Asymmetric 3

H Goodyear στο Σαλόνι αυτοκινήτου 2016 στη Γενεύη παρουσιάζει το πιο πρόσφατο θερινό ελαστικό της, το Eagle F1 Asymmetric 3. Τα ελαστικά Ultra-High Performance έχουν κατά 31% καλύτερη επίδοση στη φθορά (1)και μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος σε βρεγμένο και στεγνό δρόμο (2). Έτσι ο οδηγός έχει καλό έλεγχο στο τιμόνι και μπορεί να απολαύσει τη διαδρομή. Η οικογένεια Eagle έχει αποδείξει πολλές φορές την υπεροχή της σε επίπεδο δοκιμών και έχει μακρά προϊστορία ως προμηθευτής εξοπλισμού ΟΕ, μεταξύ άλλων και στη νέα Jaguar XF., Πρόκειται για μία προσφορά premium της Goodyear η οποία εξασφαλίζει εξαιρετικές επιδόσεις στο φρενάρισμα καθώς και μεγάλη ακρίβεια ανταπόκρισης σε χειρισμούς τόσο σε υγρό όσο και στεγνό οδόστρωμα.

Η κατηγορία Ultra High-Performance είναι σαφέστατα μία αναπτυσσόμενη αγορά (3), η οποία αναμένεται να αυξηθεί και να ξεπεράσει τις εννέα εκατομμύρια μονάδες, με προβλεπόμενο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης πάνω από 3% για τη χρονική περίοδο 2015 – 2020. Ο ρυθμός αυτός οφείλεται κυρίως στην άνοδο των αυτοκινήτων μέσης, executive και μεγάλης κατηγορίας, καθώς και στα πολυτελή αυτοκίνητα στα οποία η standard τοποθέτηση ελαστικών είναι της κλάσης UHP (4).

Το νέο Eagle F1 Asymmetric ενσωματώνει όλη τη νέα τεχνολογία. Η τεχνολογία Active Braking αυξάνει την επιφάνεια επαφής και το κράτημα στο φρενάρισμα, πράγμα που μικραίνει την απόσταση του φρεναρίσματος. Επιπλέον, η νέα σύνθεση του ελαστικού, με ένα νέο μίγμα που αυξάνει την πρόσφυση και με ρητίνη που “κολλάει” στο δρόμο, προσφέρουν δυνατό κράτημα σε μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος και σταθερούς χειρισμούς. Η νέα ενισχυμένη τεχνολογία κατασκευής έχει σαν αποτέλεσμα μία δομή πιο ισχυρή και ελαφριά η οποία βελτιώνει τις επιδόσεις στους χειρισμούς, στις στροφές, στη φθορά του πέλματος και στην αποδοτικότητα του καυσίμου.

Το Eagle F1 Asymmetric 3 έχει περάσει τη δοκιμή του ανεξάρτητου οργανισμού DEKRA (5) τεκμηριώνοντας καταπληκτικές επιδόσεις στη φθορά πέλματος σε σύγκριση με άλλα ελαστικά premium στην αγορά. Επίσης, το Eagle F1 Asymmetric 3 της Goodyear αποδεδειγμένα προφέρει 11.500km επιπλέον χιλιόμετρα (ή +31% καλύτερη επίδοση στη φθορά) έναντι της μέσης επίδοσης των τριών βασικών ανταγωνιστών.

Επιπλέον, τα αποτελέσματα της συγκριτικής δοκιμής Benchmark Test (6)την οποία πραγματοποίησε η TÜV Süd κατόπιν αιτήματος της Goodyear έδειξαν ότι το Eagle F1 Asymmetric 3, σε σύγκριση με τα μέση επίδοση των τριών βασικών ανταγωνιστών, έχει 2.6 μέτρα μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος (9% καλύτερη απόδοση) σε υγρό οδόστρωμα, 1.36 μέτρα μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος (4% καλύτερη απόδοση) σε στεγνό οδόστρωμα και 4% καλύτερη επίδοση σε χειρισμούς σε υγρό δρόμο. Τα αποτελέσματα της ίδιας δοκιμής έδειξαν 10,9% καλύτερη επίδοση αντίστασης κύλισης σε σύγκριση με τους 3 ανταγωνιστές που συμμετείχαν στη δοκιμή. Η επίδοση αυτή είναι η δεύτερη καλύτερη σε σύγκριση με όλες τις μάρκες ελαστικών που έχουν δοκιμαστεί (7).

1) 22.6 μέτρα μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος (9% καλύτερη επίδοση) σε υγρό οδόστρωμα και 1.3 μέτρα μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος (4% καλύτερη επίδοση) σε στεγνό οδόστρωμα. Η σύγκριση γίνεται με τη μέση επίδοση των 3 τελευταίων μοντέλων (διαθέσιμων κατά το χρόνο της δοκιμής) των βασικών ανταγωνιστών στην κατηγορία UHP (Michelin Pilot Sport 3, Bridgestone Potenza S001, Continental Sport Contact 5)). Η δοκιμή έγινε από την TÜV SÜD Product Service GmbH Σεπτέμβριος – Οκτώβριος 2015 κατόπιν αιτήματος της Goodyear Dunlop, Διαστάσεις ελαστικού: 225/45 R17 91Y; Αυτοκίνητο δοκιμής: VW Golf; Τόπος δοκιμής: Mireval (F), Papenburg (D), TÜV SÜD PS Garching (D); Αριθμ. Έκθεσης 713066268.

2) Η σύγκριση έγινε με τη μέση επίδοση των 3 τελευταίων μοντέλων (διαθέσιμων κατά το χρόνο της δοκιμής) των βασικών ανταγωνιστών στην κατηγορία UHP (Michelin Pilot Sport 3, Bridgestone Potenza S001, Continental Sport Contact 5). Η δοκιμή έγινε από την DEKRA την περίοδο Σεπτέμβριο – Οκτώβριο 2015 κατόπιν αιτήματος της Goodyear Dunlop. Διαστάσεις ελαστικού: 225/45 R17 91Y; Αυτοκίνητο δοκιμής: VW GOLF VII – 150 CV; Τόπος δοκιμής: ανοιχτός δρόμος και πίστα δοκιμών FP01 με συνθήκες δοκιμές οι οποίες περιγράφονται στη δοκιμή #2015-137.

3) Πηγή: εσωτερική πρόγνωση Goodyear Dunlop

4) Source: HIS/ Global Insights March 2015

5) Η σύγκριση έγινε με τη μέση επίδοση των 3 τελευταίων μοντέλων (διαθέσιμων κατά τον χρόνο της δοκιμής) των βασικών ανταγωνιστών στην κατηγορία UHP (Michelin Pilot Sport 3, Bridgestone Potenza S001, Continental Sport Contact 5). Η δοκιμή έγινα από τη DEKRA τη χρονική περίοδο Σεπτέμβριο – Οκτώβριο 2015 κατόπιν αιτήματος της Goodyear Dunlop. Διαστάσεις ελαστικού: 225/45 R17 91Y; Αυτοκίνητο δοκιμής: VW GOLF VII – 150 CV; Τόπος δοκιμής: ανοιχτός δρόμος και πίστα δοκιμής FP01 με συνθήκες οι οποίες περιγράφονται στη δοκιμή #2015-137.

6) Η δοκιμή έγινε από την TÜV SÜD Product Service GmbH τη χρονική περίοδο Σεπτέμβριος – Οκτώβριος 2015 κατόπιν αιτήματος της Goodyear Dunlop. Η σύγκριση έγινε με 3 βασικούς ανταγωνιστές: Bridgestone Potzena S001, Michelin Pilot Sport 3 και την Continental SportContact 5, Διαστάσεις ελαστικού: 225/45 R17 91Y; Αυτοκίνητο δοκιμής: VW Golf; Τόπος δοκιμής: Mireval (F), Papenburg (D), TÜV SÜD PS Garching (D); Αριθμ. Έκθεσης 713066268.

7) Επιδόσεις αντίστασης κύλισης: Continental Sport Contact 5 – 101.6; Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 – 100; μέση επίδοση κορυφαίων ανταγωνιστών – 89.1. Τμήμα της δοκιμής ορίζεται ανωτέρω με αριθμ. Έκθεσης 713066268.

 

 

April 13, 2016

000-017   000-080   000-089   000-104   000-105   000-106   070-461   100-101   100-105  , 100-105  , 101   101-400   102-400   1V0-601   1Y0-201   1Z0-051   1Z0-060   1Z0-061   1Z0-144   1z0-434   1Z0-803   1Z0-804   1z0-808   200-101   200-120   200-125  , 200-125  , 200-310   200-355   210-060   210-065   210-260   220-801   220-802   220-901   220-902   2V0-620   2V0-621   2V0-621D   300-070   300-075   300-101   300-115   300-135   3002   300-206   300-208   300-209   300-320   350-001   350-018   350-029   350-030   350-050   350-060   350-080   352-001   400-051   400-101   400-201   500-260   640-692   640-911   640-916   642-732   642-999   700-501   70-177   70-178   70-243   70-246   70-270   70-346   70-347   70-410   70-411   70-412   70-413   70-417   70-461   70-462   70-463   70-480   70-483   70-486   70-487   70-488   70-532   70-533   70-534   70-980   74-678   810-403   9A0-385   9L0-012   9L0-066   ADM-201   AWS-SYSOPS   C_TFIN52_66   c2010-652   c2010-657   CAP   CAS-002   CCA-500   CISM   CISSP   CRISC   EX200   EX300   HP0-S42   ICBB   ICGB   ITILFND   JK0-022   JN0-102   JN0-360   LX0-103   LX0-104   M70-101   MB2-704   MB2-707   MB5-705   MB6-703   N10-006   NS0-157   NSE4   OG0-091   OG0-093   PEGACPBA71V1   PMP   PR000041   SSCP   SY0-401   VCP550   400-201   70-534   NSE4   70-410   JK0-022   70-532   300-075   300-135   c2010-657   300-320   EX200   220-902   101-400   70-347   100-105  , 1Z0-144   220-802   100-105  , 100-101   1Z0-804   JN0-102   352-001   70-177   1Z0-144   c2010-657   70-417   70-483   200-120   102-400   CISSP   101   100-105  , MB2-704   ITILFND   JK0-022   70-410   JN0-102   PR000041   300-320   200-120   70-411   70-980   70-177   300-115   100-101   400-101   CISM   220-801   HP0-S42   9L0-066   70-243