IntelliGrip

Η Goodyear παρουσιάζει ένα πρότυπο ελαστικό τεχνολογίας προηγμένων αισθητήρων για αυτόνομα οχήματα πρώτης γενιάς.

Έξυπνη λύση η οποία μπορεί να κάνει τα αυτόνομα οχήματα ασφαλέστερα για τους οδηγούς και τους πεζούς.

Η Goodyear παρουσίασε στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου 2016 στη Γενεύη το όραμα της σχετικά με τα αυτόνομα οχήματα πρώτης γενιάς με πρότυπα ελαστικά IntelliGrip. Το πρότυπο ελαστικό αυτό, τεχνολογίας προηγμένων αισθητήρων, έχει σχεδιαστεί ώστε να υποστηρίζει συστήματα ελέγχου αυτόνομων οχημάτων. Δεδομένου ότι τα αυτόνομα οχήματα βασίζονται σε δεδομένα άλλων οχημάτων, οδηγών, πεζών και έξυπνων πόλεων, πρότυπα ελαστικά όπως το IntelliGrip της Goodyear μπορούν να παίξουν ένα κρίσιμο ρόλο στην ανταλλαγή πληροφοριών.

Σύμφωνα με μία μελέτη του Παγκόσμιου Οικονομικού Forum, στα επόμενα δέκα χρόνια1 αναμένεται ότι τα αυτόνομα οχήματα θα είναι μία πραγματικότητα για τις πόλεις. Επιπλέον η έκθεση J.D. Power 2015 U.S. Tech Choice Study2 καταλήγει ότι οι καταναλωτές θεωρούν την τεχνολογία προστασίας σε περίπτωση πρόσκρουσης ως την πλέον σημαντική σαν επακόλουθο των αλλαγών στην αυτοκινητοβιομηχανία.

‘Η σταθερή μείωση της αλληλεπίδρασης και παρέμβασης του οδηγού στα αυτό-οδηγούμενα οχήματα, θα κάνει το ρόλο των ελαστικών ακόμα πιο σημαντικό δεδομένου ότι θα είναι το πρώτο και κύριο σημείο επαφής με το δρόμο’ λέει ο Joseph Zekoski, πρώτος Αντιπρόεδρος και Επικεφαλής Τεχνικός Υπεύθυνος της Goodyear. ‘Τα πρότυπα ελαστικά της Goodyear θα παίξουν ένα διπλό ρόλο στο μέλλον. Θα είναι πλατφόρμες δημιουργίας και θα πιέσουν τα όρια του συμβατικού τρόπου σκέψης καθώς επίσης και πεδίο δοκιμής για τις τεχνολογίες επόμενης γενιάς.’

Χάρη στην τεχνολογία προηγμένων αισθητήρων και ειδικά στο σχεδιασμό των αυλακώσεων, τα πρότυπα ελαστικά IntelliGrip της Goodyear είναι σε θέση να αντιληφθούν πολλές από τις συνθήκες του οδοστρώματος, μεταξύ αυτών την επιφάνεια και τις καιρικές συνθήκες. Τα IntelliGrip χρησιμοποιούν μία προηγμένη τεχνολογία ενεργού φθοράς, βάσει του συστήματος παρακολούθησης πίεσης ελαστικών και ενεργού φθοράς της Goodyear, με στόχο την αξιολόγηση της κατάστασης των ελαστικών και του οχήματος. Η Goodyear έχει αναπτύξει ειδικούς αλγόριθμους οι οποίοι λαμβάνουν υπ’ όψιν τους μεταβλητές όπως η πίεση των ελαστικών και η θερμοκρασία τους ώστε να γίνεται καλύτερη αποτίμηση της κατάστασης των ελαστικών και συνεπώς να βελτιστοποιείται το αυτόνομο σύστημα ελέγχου του οχήματος.

Οι αισθητήρες στο λάστιχο, πέραν του ότι αντιλαμβάνονται τις συνθήκες του δρόμου και του ελαστικού, επιτρέπουν στο λάστιχο να επικοινωνεί με το σύστημα του κεντρικού υπολογιστή του οχήματος και τούτο συμβάλλει και βελτιώνει τις επιδόσεις οδήγησης αλλά και την ασφάλεια. Όταν το λάστιχο αντιληφθεί μία επιφάνεια βρεγμένη και ολισθηρή το αυτόνομο όχημα προσαρμόζει την ταχύτητα του. Επίσης κάνει βραχύτερη την απόσταση κατά το φρενάρισμα, ανταποκρίνεται καλύτερα στις στροφές και βελτιστοποιεί τη σταθερότητα. Υποστηρίζει ακόμα και τα συστήματα πρόληψης σε περίπτωση πρόσκρουσης.

Η Goodyear συνεργάζεται με μία σειρά κατασκευαστές πρωτότυπου εξοπλισμού ώστε να προσαρμόσει περεταίρω την τεχνολογία της ανάλογα με τις ανάγκες τους και να βελτιώσει τη συνδεσιμότητα με χαρακτηριστικά όπως αυτά των Ηλεκτρονικών Συστημάτων Ελέγχου Σταθερότητας, Συστήματα Ελέγχου Φρένων και Συστήματα Ελέγχου Ανάρτησης.

Το microchip του IntelliGrip αναπτύχθηκε με την Huf, ένα κορυφαίο κατασκευαστή μηχανολογικών και ηλεκτρολογικών συστημάτων ασφάλισης (μανδάλωσης), παρακολούθησης πίεσης ελαστικών καθώς και τηλεματικών συστημάτων για την αυτοκινητοβιομηχανία σε παγκόσμιο επίπεδο.

April 23, 2016

000-017   000-080   000-089   000-104   000-105   000-106   070-461   100-101   100-105  , 100-105  , 101   101-400   102-400   1V0-601   1Y0-201   1Z0-051   1Z0-060   1Z0-061   1Z0-144   1z0-434   1Z0-803   1Z0-804   1z0-808   200-101   200-120   200-125  , 200-125  , 200-310   200-355   210-060   210-065   210-260   220-801   220-802   220-901   220-902   2V0-620   2V0-621   2V0-621D   300-070   300-075   300-101   300-115   300-135   3002   300-206   300-208   300-209   300-320   350-001   350-018   350-029   350-030   350-050   350-060   350-080   352-001   400-051   400-101   400-201   500-260   640-692   640-911   640-916   642-732   642-999   700-501   70-177   70-178   70-243   70-246   70-270   70-346   70-347   70-410   70-411   70-412   70-413   70-417   70-461   70-462   70-463   70-480   70-483   70-486   70-487   70-488   70-532   70-533   70-534   70-980   74-678   810-403   9A0-385   9L0-012   9L0-066   ADM-201   AWS-SYSOPS   C_TFIN52_66   c2010-652   c2010-657   CAP   CAS-002   CCA-500   CISM   CISSP   CRISC   EX200   EX300   HP0-S42   ICBB   ICGB   ITILFND   JK0-022   JN0-102   JN0-360   LX0-103   LX0-104   M70-101   MB2-704   MB2-707   MB5-705   MB6-703   N10-006   NS0-157   NSE4   OG0-091   OG0-093   PEGACPBA71V1   PMP   PR000041   SSCP   SY0-401   VCP550   400-201   70-534   NSE4   70-410   JK0-022   70-532   300-075   300-135   c2010-657   300-320   EX200   220-902   101-400   70-347   100-105  , 1Z0-144   220-802   100-105  , 100-101   1Z0-804   JN0-102   352-001   70-177   1Z0-144   c2010-657   70-417   70-483   200-120   102-400   CISSP   101   100-105  , MB2-704   ITILFND   JK0-022   70-410   JN0-102   PR000041   300-320   200-120   70-411   70-980   70-177   300-115   100-101   400-101   CISM   220-801   HP0-S42   9L0-066   70-243