RoadSmart III

Η Dunlop Motorcycle Ευρώπης ανακοίνωσε το Sport Touring ελαστικό της – το RoadSmart III.

Η Dunlop Ευρώπης παρουσιάζει το RoadSmart III ένα νέο ελαστικό touring –  το οποίο ενσωματώνει στα χαρακτηριστικά του επαναστατικές νέες τεχνολογίες

  • Περισσότερη αντοχή για περισσότερο χρόνο με αντοχή εμπρόσθιου ελαστικού 82% πάνω από τη μέση επίδοση της δοκιμής σύγκρισης*
  • Καλύτερο στη κατηγορία’ κράτημα και χειρισμοί σε στεγνό οδόστρωμα **
  • Υλικά Νανοτεχνολογίας επόμενης γενιάς
  • Standard προδιαγραφές για μοτοσικλέτες GT έως μέσου βάρους και το ειδικό SP Variant για ελαφρές Roadsters και σπορ μοτοσικλέτες

Η Dunlop Motorcycle Ευρώπης (www.dunlopmotorcycle.eu), ανακοίνωσε το Sport Touring ελαστικό της  – το RoadSmart III. 

Το νέο ελαστικό έχει σχεδιαστεί για απαιτητικούς αναβάτες με στόχο να έχει τι καλύτερες σε χειρισμούς και κράτημα στο τομέα του επιτυγχάνει ρεκόρ αντοχής.  Το RoadSmart III είναι το αποτέλεσμα εντατικής μελέτης στο βασικό κέντρο Ανάπτυξης Μηχανών της Dunlop στην Ευρώπη (European Moto Development centre) στη Γαλλία και  έχει επιβεβαιωθεί (δοκιμή ανεξάρτητου οργανισμού) ότι οι δυνατότητες χιλιομετρικής απόδοσης (εμπρόσθιο) είναι εκπληκτικές και υπερβαίνουν κατά 82%* τη μέση επίδοση των βασικών ανταγωνιστών. European Moto Development centre

Αυτή η επίδοση αντοχής επιτυγχάνεται δίχως κανένα συμβιβασμό στο κράτημα. Η δοκιμή απέδειξε ότι το RoadSmart III έχει κατά 10% καλύτερες επιδόσεις έναντι της μέσης επίδοσης των τεσσάρων ανταγωνιστών σε χειρισμούς και κράτημα σε στεγνό δρόμο ενώ επίσης έχει εξαιρετικό κράτημα και προσφέρει σιγουριά και feedback σε βρεγμένο δρόμο.

Αυτά τα εντυπωσιακά αποτελέσματα στο επαναστατικό RoadSmart III έχουν προκύψει από τέσσερις καινοτομίες.

Νέος  Καινοτόμος Σχεδιασμός Πέλματος 

Στο νέο Σχεδιασμό του Πέλματος έχουν βελτιωθεί οι γωνίες των αυλακώσεων. Έχουν υπολογιστεί με τρόπο ώστε να βελτιστοποιείται η ακαμψία του πέλματος η οποία διασφαλίζει ομοιόμορφη φθορά και συνεπώς σταθερή απόδοση σε όλο το κύκλο ζωής του ελαστικού.

Μοναδική Διασύνδεση Εγκοπών Πέλματος (iGT)

Ο συγκεκριμένος σχεδιασμός διασφαλίζει γρήγορη και αποτελεσματική απομάκρυνση του νερού ώστε να διατηρεί απόλυτο κράτημα και ακρίβεια χειρισμών – ακόμα και όταν το ελαστικό παρουσιάζει φθορά. Στο νέο σχεδιασμό οφείλεται επίσης η μεγαλύτερη διασπορά νερού σε σχέση με τον προκάτοχο του, ειδικά με μεγάλες ταχύτητες.

Υλικά Νανοτεχνολογίας Επόμενης Γενιάς

Για να τελειοποιηθούν τα υλικά του RoadSmart III έγινε εκτεταμένη έρευνα. Συνολικά δοκιμάστηκαν 53 παραλλαγές μέχρι να καταλήξει η ομάδα στο σωστό μείγμα γόμας για το κέντρο και  για τους ώμους.

Το προηγμένης τεχνολογίας υλικό του MultiTread παρουσιάζει ιδιαίτερη αντίσταση στη φθορά. Πρόκειται για ένα μοναδικό τριπλό πολυμερές με μίγμα διοξειδίου του πυριτίου υψηλής διασποράς το οποίο προσφέρει πολλαπλά οφέλη. Πρώτον, προσφέρει αυξημένη χιλιομετρική απόδοση αλλά επίσης σημαντικά βελτιωμένη πρόσφυση σε υγρό οδόστρωμα. Το υλικό προσφέρει επίσης αυξημένη ευελιξία σε χαμηλές θερμοκρασίες παρέχοντας μεγαλύτερη εμπιστοσύνη στον οδηγό. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό στον τομέα Sport Touring, όπου η αίσθηση «παντός καιρού» και το feedback είναι απαραίτητα.

Βάσει του σχεδιασμού το κύριο υλικό του MultiTread είναι ένα πολυμερές μεγάλου μοριακού μήκους και για έτσι αυξάνεται η ισχύς πρόσφυσης της γόμας.

Νέες Στρώσεις Συνθετικών Νημάτων και Εμπρόσθιο Προφίλ

Ο σκελετός του ελαστικού στο νέο σχεδιασμό φέρει στρώσεις συνθετικών νημάτων κάτι που προσφέρει μεγαλύτερη ακρίβεια στην ανταπόκριση του τιμονιού ενώ η δύναμη που ο οδηγός καταβάλει κατά τη χρήση του είναι σημαντικά μικρότερη. Διαθέτει επίσης αυξημένη ακαμψία και συνεπώς ομοιόμορφη φθορά σε όλο το μήκος του ελαστικού. Η τεχνολογία αυτή είναι ένας σημαντικός παράγοντας που βελτιώνει κατά πολύ τη χιλιομετρική απόδοση. Επιπλέον, ο σχεδιασμός της εξωτερικής στρώσης  μειώνει το χρόνο ανόδου της θερμοκρασίας. Αυτό έχει αποδειχθεί ότι μειώνει την προσπάθεια που πρέπει να καταβάλλει ο αναβάτης κατά τους χειρισμούς όταν υπάρχει εναλλαγή ψυχρών και θερμών συνθηκών.

Η σειρά RoadSmart III περιλαμβάνει 18 προδιαγραφές ελαστικών και βγαίνει σε 16 διαστάσεις. Η νέα σειρά προσφέρει κατασκευαστικές επιλογές σε δύο από τις βασικές διαστάσεις οπίσθιων ελαστικών – 180/55ZR17 και 190/55ZR17. Οι αναβάτες μπορούν να επιλέξουν ως οπίσθιο ελαστικό είτε το standard RoadSmart III για τις ανάγκες μιας βαριάς GT ή μια μηχανή μεσαίου βάρους είτε το SP (Sport) special version του οποίου τα συγκεκριμένα χαρακτηριστικά ταιριάζουν σε πιο ελαφρές και σπορ μηχανές.

Ο Andy Marfleet, Διευθυντής Marketing της Dunlop Europe Moto, εξηγεί την σπουδαιότητα αυτών των τεχνολογιών  για τον κλάδο Sport Touring: ‘Η αγορά των ελαστικών Sport Touring είναι ιδιαίτερα απαιτητική. Οι αναβάτες αναζητούν ένα ελαστικό εμπιστοσύνης, με δυνατό κράτημα – αλλά το πιο σημαντικό είναι να διατηρεί την απόδοση του σε όλη τη διάρκεια ζωής του.   Μία ανεξάρτητη δοκιμή απέδειξε ότι το RoadSmart III έχει στην κατηγορία του το καλύτερο κράτημα και χειρισμούς σε στεγνό δρόμο ενώ κάνει ένα άλμα μπροστά στην χιλιομετρική απόδοση’.

*Ο υπολογισμός έγινε σε σχέση με το νόμιμο όριο 1,6mm βάθος πέλματος που ισχύει στη Γερμανία Η σύγκριση έγινε με τη μέση επίδοση των προϊόντων των 3 κορυφαίων ανταγωνιστών στη κατηγορία Sport Touring Radial (Michelin Pilot Road 4, Bridgestone T30 Evo, Pirelli Angel GT). Η δοκιμή έγινε από Κέντρο Δοκιμών Motorrad το Νοέμβριο του 2015 κατόπι αιτήματος της Goodyear Dunlop. Διαστάσεις εμπρόσθιου ελαστικού 120/70ZR17 και οπίσθιου 180/55ZR17  Μοτοσικλέτα δοκιμής: Yamaha FJR 1300A; Η δοκιμή δρόμου έγινε σε μεικτά οδοστρώματα στην περιοχή  Almeria, στην Ισπανία

**Η σύγκριση έγινε με τη μέση επίδοση των προϊόντων των 4 κορυφαίων ανταγωνιστών στην κατηγορία Sport Touring Radial (Michelin Pilot Road 4, Bridgestone T30 Evo, Pirelli Angel GT and Metzeler Roadtec Z8 MO). Η δοκιμή έγινε στο Κέντρο Δοκιμών Motorrad στον Ιανουάριο του 2016 μετά από αίτημα της Goodyear Dunlop. Διαστάσεις εμπρόσθιου ελαστικού 120/70ZR17 και οπίσθιου 180/55ZR17.  Μοτοσικλέτα δοκιμής: Yamaha FJR 1300A. Η δοκιμή έγινε στη πίστα δοκιμών της Goodyear Dunlop Mireval Proving Ground, στη Γαλλία

April 23, 2016

000-017   000-080   000-089   000-104   000-105   000-106   070-461   100-101   100-105  , 100-105  , 101   101-400   102-400   1V0-601   1Y0-201   1Z0-051   1Z0-060   1Z0-061   1Z0-144   1z0-434   1Z0-803   1Z0-804   1z0-808   200-101   200-120   200-125  , 200-125  , 200-310   200-355   210-060   210-065   210-260   220-801   220-802   220-901   220-902   2V0-620   2V0-621   2V0-621D   300-070   300-075   300-101   300-115   300-135   3002   300-206   300-208   300-209   300-320   350-001   350-018   350-029   350-030   350-050   350-060   350-080   352-001   400-051   400-101   400-201   500-260   640-692   640-911   640-916   642-732   642-999   700-501   70-177   70-178   70-243   70-246   70-270   70-346   70-347   70-410   70-411   70-412   70-413   70-417   70-461   70-462   70-463   70-480   70-483   70-486   70-487   70-488   70-532   70-533   70-534   70-980   74-678   810-403   9A0-385   9L0-012   9L0-066   ADM-201   AWS-SYSOPS   C_TFIN52_66   c2010-652   c2010-657   CAP   CAS-002   CCA-500   CISM   CISSP   CRISC   EX200   EX300   HP0-S42   ICBB   ICGB   ITILFND   JK0-022   JN0-102   JN0-360   LX0-103   LX0-104   M70-101   MB2-704   MB2-707   MB5-705   MB6-703   N10-006   NS0-157   NSE4   OG0-091   OG0-093   PEGACPBA71V1   PMP   PR000041   SSCP   SY0-401   VCP550   400-201   70-534   NSE4   70-410   JK0-022   70-532   300-075   300-135   c2010-657   300-320   EX200   220-902   101-400   70-347   100-105  , 1Z0-144   220-802   100-105  , 100-101   1Z0-804   JN0-102   352-001   70-177   1Z0-144   c2010-657   70-417   70-483   200-120   102-400   CISSP   101   100-105  , MB2-704   ITILFND   JK0-022   70-410   JN0-102   PR000041   300-320   200-120   70-411   70-980   70-177   300-115   100-101   400-101   CISM   220-801   HP0-S42   9L0-066   70-243