shutterstock_409679020-min

Εμπρός ή πίσω κίνηση στο αυτοκίνητο;

Εμπρός ή πίσω κίνηση; Απλή ερώτηση που προκαλεί διχογνωμία. Δεδομένου ότι αρχικά η κίνηση βρισκόταν πίσω και αντικαταστάθηκε, το απλό συμπέρασμα θα ήταν πως η κίνηση εμπρός είναι καλύτερη. Με μια καλύτερη ματιά μπορούμε να δούμε τα θετικά αυτής της μετάβασης και να καταλήξουμε στο αν όντως ήταν σωστή επιλογή. Τα θετικά της εμπρόσθιας κίνησης:

Το βασικότερο για το γενικό καλό είναι ότι προσφέρει λίγη παραπάνω ασφάλεια στους νέους οδηγούς. Με την υποστροφή ο “πιλότος” έχει ένα χρονικό περιθώριο ώστε να απομακρύνει το πόδι του από το γκάζι και να προλάβει μία δυσάρεστη κατάσταση. Και ναι, κάτι τέτοιο θα μπορούσε να ισχύει και για αυτοκίνητα με πίσω κίνηση, πόσο θα ευνοούσε την ανάπτυξη της αγοράς αυτοκινήτου όμως μία τόσο αφύσικη συμπεριφορά,μιλώντας για την δεκαετία 1960 όταν το αυτοκίνητο άρχισε να απευθύνεται σε όο τον κόσμο;

Το δεύτερο σημείο που πρέπει να εξετάσουμε είναι το οικονομικό. Εφόσον το πλαίσιο έγινε αυτοφερόμενο και δεν απαιτούσε «σασί», η συναρμολόγηση ενός εμπροσθοκίνητου αυτοκινήτου ήταν πολύ πιο οικονομική. Το σύνολο του κινητήρα, κιβωτίου ταχυτήτων και διαφορικού μπορεί πλέον να βιδώσει στο πλαίσιο μειώνοντας αισθητά το κόστος.

Μεγαλύτερη ασφάλεια, μικρότερο κόστος. Αρκετά κίνητρα ώστε να περάσουν στο περιθώριο τα αυτοκίνητα με πίσω κίνηση, για το ευρύ καταναλωτικό κοινό τουλάχιστον. Κανείς δεν λέει ότι αυτή είναι καλύτερη επιλογή, σίγουρα όμως πιο βολική για καθημερινής χρήσης αυτοκίνητα. Όταν όμως μιλάμε για υψηλές απαιτήσεις, οι έμπειροι οδηγοί στρέφονται σε πισωκίνητα οχήματα που δεν θα θέσουν σε κίνδυνο τον οδηγό μπερδεύοντας τους κινητήριους τροχούς με αυτούς της διεύθυνσης!

Πηγή

June 9, 2016

000-017   000-080   000-089   000-104   000-105   000-106   070-461   100-101   100-105  , 100-105  , 101   101-400   102-400   1V0-601   1Y0-201   1Z0-051   1Z0-060   1Z0-061   1Z0-144   1z0-434   1Z0-803   1Z0-804   1z0-808   200-101   200-120   200-125  , 200-125  , 200-310   200-355   210-060   210-065   210-260   220-801   220-802   220-901   220-902   2V0-620   2V0-621   2V0-621D   300-070   300-075   300-101   300-115   300-135   3002   300-206   300-208   300-209   300-320   350-001   350-018   350-029   350-030   350-050   350-060   350-080   352-001   400-051   400-101   400-201   500-260   640-692   640-911   640-916   642-732   642-999   700-501   70-177   70-178   70-243   70-246   70-270   70-346   70-347   70-410   70-411   70-412   70-413   70-417   70-461   70-462   70-463   70-480   70-483   70-486   70-487   70-488   70-532   70-533   70-534   70-980   74-678   810-403   9A0-385   9L0-012   9L0-066   ADM-201   AWS-SYSOPS   C_TFIN52_66   c2010-652   c2010-657   CAP   CAS-002   CCA-500   CISM   CISSP   CRISC   EX200   EX300   HP0-S42   ICBB   ICGB   ITILFND   JK0-022   JN0-102   JN0-360   LX0-103   LX0-104   M70-101   MB2-704   MB2-707   MB5-705   MB6-703   N10-006   NS0-157   NSE4   OG0-091   OG0-093   PEGACPBA71V1   PMP   PR000041   SSCP   SY0-401   VCP550   400-201   70-534   NSE4   70-410   JK0-022   70-532   300-075   300-135   c2010-657   300-320   EX200   220-902   101-400   70-347   100-105  , 1Z0-144   220-802   100-105  , 100-101   1Z0-804   JN0-102   352-001   70-177   1Z0-144   c2010-657   70-417   70-483   200-120   102-400   CISSP   101   100-105  , MB2-704   ITILFND   JK0-022   70-410   JN0-102   PR000041   300-320   200-120   70-411   70-980   70-177   300-115   100-101   400-101   CISM   220-801   HP0-S42   9L0-066   70-243