Storm-800x622

Δυνατό κράτημα με διάρκεια. Η έκθεση του ανεξάρτητου φορέα δοκιμών επιβεβαιώνει ότι το RoadSmart III ξεχωρίζει για την ανθεκτικότητα και το κράτημα του.

  • 82% καλύτερη αντοχή από τη μέση επίδοση δοκιμής σύγκρισης*
  • #1 στο κράτημα σε στεγνό οδόστρωμα και στους χειρισμούς **
  • Υψηλές Επιδόσεις ακόμα και όταν φθαρεί
  • Δυνατές επιδόσεις δοκιμής σε υγρό οδόστρωμα

Κορυφαίο κράτημα σε υγρό και στεγνό περιβάλλον σε όλη τη διάρκεια ζωής του ελαστικού. Αυτός ήταν ο στόχος της ομάδας  Καινοτομίας Μηχανών Dunlop Ευρώπης όταν σχεδίαζε το νέο επαναστατικό ελαστικό Sport Touring  – RoadSmart III.

Την παραμονή της παρουσίασης του RoadSmart III, ο διακεκριμένος ανεξάρτητος οργανισμός αξιολόγησης  Motorrad Test Center (MTC)  το υποστήριξε αδιαμφισβήτητα και μετά από σύγκριση  με τα ελαστικά των βασικών  ανταγωνιστών ενέκρινε το αίτημα να αξιολογηθεί με επίδοση: ‘Περισσότερη Αντοχή για Περισσότερο χρόνο’.

Ξεκάθαρη πρωτιά στο κράτημα σε στεγνό και υγρό δρόμο

Στη δοκιμή χειρισμών σε στεγνό δρόμο της MTC το RoadSmart III της Dunlop ήρθε πρώτο με 10% καλύτερη επίδοση από τη μέση επίδοση** των τεσσάρων ανταγωνιστών.  Η πρωτιά αυτή επιβεβαιώθηκε μετά από σκληρές δοκιμές στις οποίες οι αναβάτες της MTC αξιολόγησαν τους χειρισμούς σε στεγνό δρόμο σύμφωνα με 15 κριτήρια, μεταξύ των οποίων η σταθερότητα, η ανταπόκριση του τιμονιού και το κράτημα στις στροφές.

Σε αυτές τις δοκιμές το RoadSmart III η βαθμολογία του έδωσε τη πρώτη θέση σύμφωνα με έξι κριτήρια αξιολόγησης  (μεταξύ αυτών ακρίβεια απόκρισης στο σύστημα διεύθυνσης με και χωρίς συνεπιβάτη).  Πήρε επίσης την πρώτη θέση σε επτά επιπλέον πεδία.

Χωρίς συμβιβασμούς και σε υγρό οδόστρωμα

Ένας από τους πρωταρχικούς στόχους της ομάδας Ε&Α της Dunlop ήταν να διασφαλίσει ότι η κορυφαία επίδοση σε στεγνό οδόστρωμα δεν θα είχε σαν αποτέλεσμα συμβιβασμούς στις επιδόσεις σε βρεγμένο δρόμο.  Η δοκιμή MTC επιβεβαίωσε ότι η Dunlop είχε πετύχει το στόχο της.

Στις δοκιμές σε υγρό οδόστρωμα οι αναβάτες της MTC  βαθμολόγησαν την Dunlop ή πρώτη ισάξια με άλλους** σύμφωνα με έξη κριτήρια μεταξύ των οποίων  ακρίβεια απόκρισης στο σύστημα διεύθυνσης, είσοδο σε στροφές, χειρισμοί σε υγρό δρόμο με μεγάλες διαδοχικές στροφές και με την καλύτερη σχέση εμπρόσθιων και οπίσθιων τροχών στο κράτημα.

Περισσότερη αντοχή για Περισσότερο χρόνο

Οι επιδόσεις αντοχής είναι ένας κρίσιμος παράγοντας επιτυχίας στην αγορά Sport Touring.  Όταν οι αναβάτες ξεκινάν μία μαραθώνια πανευρωπαϊκή διαδρομή έχουν απαίτηση οι επιδόσεις να παραμένουν αμετάβλητες για πολλές χιλιάδες χιλιόμετρα.

Η MTC διαπίστωσε ότι η Dunlop είχε κατακτήσει ένα εκπληκτικό πλεονέκτημα αντοχής έναντι των κορυφαίων ανταγωνιστών της.  Μετά από μία απαιτητική διαδρομή δοκιμών σε αυτοκινητόδρομους, δευτερεύουσες οδούς και εξαντλητικές ορεινές διαδρομές η ομάδα της  MTC αξιολόγησε τις δυνατότητες χιλιομετρικής απόδοσης της Dunlop και των τριών βασικών ανταγωνιστών. Η MTC κατέληξε στο συμπέρασμα ότι τα RoadSmart III, ως εμπρόσθια ελαστικά, πέραν του ότι κατέκτησαν τη πρώτη θέση, έχουν ένα εκπληκτικό πλεονέκτημα χιλιομετρικής απόδοσης κατά  82% έναντι της μέσης επίδοσης στη δοκιμή σύγκρισης *, σύμφωνα με το Νόμιμο όριο του 1.6mm στη Γερμανία. Η βαθμολογία του οπίσθιου ελαστικού το κατατάσσει και αυτό στην ομάδα των κορυφαίων, με 19% πλεονέκτημα χιλιομετρικής απόδοσης έναντι της μέσης απόδοσης στην δοκιμή σύγκρισης*. Οι αναβάτες στη δοκιμή MTC είπαν ότι το RoadSmart III μετά από μία μακρά διαδρομή πολλών χιλιομέτρων στη δοκιμή είχε ‘μία εξαιρετική συμπεριφορά στις στροφές,  σαν να ήταν καινούργιο.’

Ο Xavier Fraipont, Διευθύνων Σύμβουλος, sport Αυτοκινήτων και Μηχανών δήλωσε: ‘Στόχος μας είναι να κατασκευάσουμε ένα ελαστικό το οποίο θα είναι πρότυπο χειρισμών και αντοχής δίχως να υπονομεύονται οι επιδόσεις σε υγρό οδόστρωμα. Είμαστε πανευτυχείς με τα αποτελέσματα της δοκιμής MTC τα οποία επιβεβαιώνουν τα πλεονεκτήματα του RoadSmart III καθώς και την επίτευξη του στόχου μας για ένα ελαστικό του οποίου οι επιδόσεις το χαρακτηρίζουν με Περισσότερη αντοχή και για Περισσότερο χρόνο

Το RoadSmart III της Dunlop Ευρώπης διατίθεται προς πώληση σε 18 διαφορετικές διαστάσεις και προδιαγραφές. Καλύπτει μηχανές  GT μεγάλου κυβισμού έως και μεσαίου μεγέθους δικύλινδρες  τελευταίας γενιάς.

April 23, 2016

000-017   000-080   000-089   000-104   000-105   000-106   070-461   100-101   100-105  , 100-105  , 101   101-400   102-400   1V0-601   1Y0-201   1Z0-051   1Z0-060   1Z0-061   1Z0-144   1z0-434   1Z0-803   1Z0-804   1z0-808   200-101   200-120   200-125  , 200-125  , 200-310   200-355   210-060   210-065   210-260   220-801   220-802   220-901   220-902   2V0-620   2V0-621   2V0-621D   300-070   300-075   300-101   300-115   300-135   3002   300-206   300-208   300-209   300-320   350-001   350-018   350-029   350-030   350-050   350-060   350-080   352-001   400-051   400-101   400-201   500-260   640-692   640-911   640-916   642-732   642-999   700-501   70-177   70-178   70-243   70-246   70-270   70-346   70-347   70-410   70-411   70-412   70-413   70-417   70-461   70-462   70-463   70-480   70-483   70-486   70-487   70-488   70-532   70-533   70-534   70-980   74-678   810-403   9A0-385   9L0-012   9L0-066   ADM-201   AWS-SYSOPS   C_TFIN52_66   c2010-652   c2010-657   CAP   CAS-002   CCA-500   CISM   CISSP   CRISC   EX200   EX300   HP0-S42   ICBB   ICGB   ITILFND   JK0-022   JN0-102   JN0-360   LX0-103   LX0-104   M70-101   MB2-704   MB2-707   MB5-705   MB6-703   N10-006   NS0-157   NSE4   OG0-091   OG0-093   PEGACPBA71V1   PMP   PR000041   SSCP   SY0-401   VCP550   400-201   70-534   NSE4   70-410   JK0-022   70-532   300-075   300-135   c2010-657   300-320   EX200   220-902   101-400   70-347   100-105  , 1Z0-144   220-802   100-105  , 100-101   1Z0-804   JN0-102   352-001   70-177   1Z0-144   c2010-657   70-417   70-483   200-120   102-400   CISSP   101   100-105  , MB2-704   ITILFND   JK0-022   70-410   JN0-102   PR000041   300-320   200-120   70-411   70-980   70-177   300-115   100-101   400-101   CISM   220-801   HP0-S42   9L0-066   70-243